Zoekresultaten

1. M

Onvolkomen stuit en ingedaald

Afgelopen week had ik weer een echo. Met 32 weken kwamen we erachter dat ons kindje in stuit ligt. Nu met 34 weken is daar geen verandering in gekomen en is de kleine zelfs al ingedaald met zijn bips. De gynaecoloog gaf al aan dat het heel reëel is dat de kleine zo blijft liggen. Nu moet ik...
  2. M

Zoon vernoemen naar oma

Hoi, Zojuist te horen gekregen dat we ons tweede zoontje krijgen. Onze eerste zoon hebben we vernoemd naar mijn vader en de moeder van mijn man. Maar nu zitten we met het volgende.. horen graag ideeën voor vernoemingen naar de naam Annelies (ombuigen naar een jongensnaam).
  3. M

2e vaccinatie nu ik pril zwanger ben.

Hoi dames, Ik zit echt in dubio. De eerste prik voor mijn zwangerschap gehaald. Nu pril zwanger zo'n 4,5 week. Nu staat de 2e prik deze week gepland. Wat is wijsheid?? De 2e prik na het eerste trimester halen of pas na de zwangerschap of toch deze week. Je leest zoveel verschillende...
  4. M

Cervixslijm Na eisprong wie nog meer?

Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik ervan overtuigd dat ik een bepaald aantal weken zwanger was en was toen ook terug gezet in dagen. Ik hield toen mijn cervixslijm goed in de gaten (mijn man kon me niet meer aanhoren over mijn afscheiding haha). Na die zwangerschap ben ik er nog eens op...
  5. M

Seks op dag van ovulatie en zwanger van een meisje

Je hoort zoveel over de shettles methode (timing van seks ).. Klopte het bij jullie?<br />
  6. M

Innesteling of niet?

Even een vraagje. Maandag 26 april had ik mijn piek gevonden met sensi ovulatietest (overduidelijk). Afgelopen dinsdag wat roze/bruin bloedverlies dus het eerste wat ik dacht innesteling! Maar... op internet lees ik dat het 1 tot 3 dagen vast kan houden. Wat blijkt bij mij.. heb er nog steeds...
  7. M

Sushi mogelijk in de eerste weken zwangerschap?

Hoi meiden, Ik kan het antwoord niet echt vinden... volgende week heb ik mijn NOD. Nu gaan we morgen sushi eten. Is dit "schadelijk". Weet ook nog niet of ik überhaupt zwanger ben natuurlijk. Hopelijk heeft iemand hier een antwoord op.
  8. M

Hoe lang houdt de misselijkheid aan?

<p>Hallo dames,</p><p>Momenteel 7 weken zwanger en sinds 5,5 week iedere dag misselijk wat tegen de avond minder wordt. Wat helpt bij jullie tegen de misselijkheid? En hoe lang heeft dit aangehouden bij jullie? </p><p> </p>
  9. M

Hoe lang houdt de misselijkheid aan?!

<p>Hallo dames,</p><p>Na 5 weken begon bij mij de misselijkheid met vlagen. Kleine beetjes eten helpt redelijk maar die misselijkheid start bij mij in de ochtend en stopt pas tegen de avond. Slapen gaat gelukkig wel!</p><p>Hoe is dit bij jullie? Wat helpt tegen de...
Terug
Bovenaan