Zoekresultaten

1. G

Onregelmatige cyclus en zwanger worden

<p>Hallo moeders,</p><p>Sinds het stoppen van de pil heb ik onregelmatige menstruatie..</p><p>is het zo dat als je een onregelmatige cyclus hebt je minder snel zwanger raakt?</p>
  2. G

Wanneer 2e kindje

<p>Hallo,</p><p>onze dochter is volgende maand 1,5 en het begint toch wel langzaam te kriebelen. Nog meer moeders met dit gevoel?</p><p>vind het wel spannend, 2 kindjes en de aandacht verdelen enzo.</p><p> </p>
  3. G

Pizza

<p>Even een vraagje wij eten morgen pizza en ik maak alles zelf behalve de pizza bodem, ons dochtertje word volgende week 1 mag ze dit mee eten? Kaas laten we er af </p>
  4. G

Groenten met nitraat

<p>Hallo,</p><p>maandag avond heb ik voor mijn kindje spinazie gemaakt, en deze toen ook gegeven. <br />Ik had nog wat over dus dit heb ik ingevroren. En deze vandaag gegeven, nu lees ik dat het niet goed is om dit nogmaals op te warmen. <br />nu maak ik me wel een...
  5. G

Teveel groenten met nitraat

<p>Hallo,</p><p>ik heb maandag voor mn kindje van 10 maanden spinazie gemaakt en deze savonds gegeven, ik heb toen ook nog wat ingevroren en haar dit vandaag gegeven.</p><p>nu lees ik overal dat je spinazi niet nog eens op mag warmen. Nu maak ik me best een beetje...
  6. G

Bedomrander

<p>Hoi Dames,</p><p>Mijn dochter van 10 maanden is sinds een aantal weken heel onrustig in de nacht, slaapt op buik en duwt zich elke keer omhoog tegen het spijlen van het bed. Wat ervoor zorgt dat ze wakker word en gaat dan huilen.</p><p>Nu hebben we een bed...
  7. G

Aankleden bed

<p>Hallo,</p><p>Ik blijf met moeilijk vinden wat ik mijn kleintje aan moet doen met slapen. Ze is 8 maanden oud</p><p> </p><p>Ik heb haar nu een lange romper aangedaan met een zomerslaapzak 0,5 tog. </p><p> </p><p>Is dit te warm...
  8. G

Beleg

<p>Mijn dochter is 8 maanden en krijgt brood met beleg, geeft nu pindakaas, stroop, boter en doe vaker een banaan op de boterham. Maar iemand nog tips hoe ik een beetje variatie erin kan houden??</p><p> </p>
  9. G

Van 4 naar 3 flessen

<p>Hoi mama’s</p><p>Een vraagje mijn dochter is over 1,5 week alweer 7 maanden en ik wil eigelijk van 4 naar 3 flessen gaan omdat ik merk dat ze hieraan toe is</p><p>nu is haar voedingschema als volgt:</p><p>7:00u fles 180</p><p>11:00u 2...
  10. G

Van 4 naar 4 flessen

<p>Hallo</p><p>ons kleintje is over 2 weken alweer 7 maanden, nu vroeg ik me af wanneer ik van 4 naar 3 flessen mag gaan? <br />dit is nu haar schema</p><p>7:00u fles</p><p>9:00u fruithapje </p><p>11:00u brood met pindakaas...
  11. G

Slaapschema baby

<p>Mijn kindje is bijna een half jaar en ze doet nu nog 3 slaapjes op een dag (van 3 kwartier tot 1 uurtje).</p><p>Maar nu hebben ze vanaf 6 maanden genoeg aan 2 dutjes per dag alleen weet ik niet zogoed wanneer ik die in moet bouwen..</p><p>Haar voedingsmomenten...
  12. G

Volkoren brood

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo dames,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">mn dochter is 6 maanden en heb net 3 kleine stukje licht volkoren brood gegeven, nu lees ik net dat dat nog niet mag...
  13. G

Opvolg melk 2

<p>Hoi dames,</p><p>vraagje;</p><p>Mijn kleintje is over 5 dagen een half jaar nu is mijn pot nutrilon op, mag ik al overstappen naar opvolgmelk 2? <br /><br /></p><p>kan denk ik niet zoveel kwaad...
  14. G

Slaapschema 5 maanden

<p>Hallo Dames,</p><p>ik vraag me af of ik een goed slaap schema heb, vind het best lastig aangezien het mn eerste kindje is. Mijn schema is als volgt:</p><p> </p><p>7:00u fles erna naar bedje (ongeveer 3 kwartier/uurtje)</p><p>11:00u fles (3...
  15. G

Slaap schema baby 4 maanden

<p>Hallo Mama’s</p><p>mijn dochter is 4 maanden oud en ik vroeg me af of er bepaalde slaapschema’s zijn? <br /><br /></p><p>dit is haar schema nu:</p><p>7:00u fles naar bedje tot 10:00u</p><p>11:00u fles slaapt ze meestal rond...
  16. G

Flesvoeding

<p>Hallo,</p><p>mijn dochter is 3,5 maand oud en krijgt sinds vandaag 5 voedingen —> 180 water 6 schepjes is dus 200 voeding.</p><p>Ze woog 3 weken geleden bijna 5,5 kilo, zoals ik op het nutrilopak kan lezen mag je vanaf 5 kilo 200...
  17. G

Slaapzak

<p>Hoi Dames,</p><p>mijn dochter is 3 maanden oud en heb een slaapzak van de Hema (trappelzak)</p><p>tog waarde 3, maar wat moet ik haar hier onderaan doen? <br />alleen romper langemouw?</p><p> </p>
  18. G

Doorslapen

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hallo,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Even een vraagje, mijn dochter is nu 6 weken oud en krijgt 5x150 ml, en slaap snachts al door van 0;00-7:00u mag dit wel? En...
Terug
Bovenaan