Zoekresultaten

1. L

Zenuwtrekjes

<p>Hi allemaal,</p><p> </p><p>mijn dochtertje van 7 maanden heeft ineens last van een soort zenuwtrekjes. Het viel mij gister ineens op toen ze een blokje in haar hand op. Telkens probeerde ze hem naar haar mond te brengen en als ze dat deed begon ze te “schokken”...
  2. L

Hoeveel voedingen + laatste fles

<p>Hi! </p><p>Hoe oud zijn jullie kindjes en hoeveel voedingen krijgt hij of zij per dag? <br />mijn dochtertje is 19 weken en ik twijfel om de laatste fles weg te laten. Ik merk dat ik vaak om half 10 begin in te storten en mijn vriend ook. Het liefst gaan we dan slapen...
  3. L

3 maanden 38.8 koorts

<p>Vanmorgen heeft mijn dochtertje met precies 3 maanden haar eerste prikjes gehad. Eigenlijk wilde ik dit liever niet ivm het weer, maar heb het toch gedaan. Vanmorgen had ze nog 37.2 als temperatuur en dat is nu gestegen naar 38.8. Ik maak mij toch best wel zorgen. Verder is ze wel alert...
  4. L

Hoofdje voelt heet

<p>Hi,</p><p>sinds ongeveer 2 dagen voelt mijn dochtertje van 6 weken heel heet aan. Vooral haar hoofdje voelt heel heet. Als ik haar temperatuur meet is die wel goed (37,2 net gemeten). Ook heeft ze ineens last van bultjes op dr gezicht, hoofd en achter haar oren. Ik ben zelf...
  5. L

Tandpijn

<p>Hi! <br />wie van jullie is er bekend met tandpijn tijdens de zwangerschap en weet wat ik er tegen kan doen? Ik had het al aan het begin van mn zwangerschap en dat ging uiteindelijk weer weg. Voor mijn zwangerschap heb ik hier nooit last van gehad. Nu ben ik 35+3 en sinds een paar...
  6. L

Verstreken baarmoedermond 34wk

<p>Hi dames! </p><p>Zondagavond ben ik in het ziekenhuis opgenomen. Ik had last van licht bloedverlies en na onderzoeken bij de verloskundige kwamen ze er achter dat mijn baarmoedermond al helemaal verstreken is. Gister ontslagen uit het ziekenhuis en ik moet het rustig aan...
  7. L

Nasleep harde buiken of bandenpijn?

<p>Hi allemaal! <br />ik ben nu 27+1 week zwanger en eigenlijk gaat alles heel voorspoedig. Gister een drukke dag gehad op werk maar tussendoor veel gezet en gerust. Daarna eigenlijk nog wel druk geweest alleen niet lichamelijk intensief, vond ik zelf. In onze nieuwe woning geweest...
  8. L

Wit/gelig drabje?

<p>Hi! <br /><br />net ging ik naar de wc en toen ik wilde doortrekken keek ik even om om te kijken of ik niks geks zag in mijn urine. Toen zag in de wc een soort wit/gelig drabje liggen. Sorry voor dit super ranzige verhaal maar ik wilde even voelen of het niet mijn slijmprop...
  9. L

Niet kunnen slapen en rugpijn

<p>Ik ben nu 21 + 3 en ongeveer sinds 2/3 dagen slaap ik niet meer lekker. Ik kom heel goed in slaap alleen na een paar uurtjes word ik wakker en kom ik niet meer in slaap. Ik ben een buik slaper en alhoewel mijn buik nog niet groot is, durf ik niet meer op mijn buik te slapen. In welke...
  10. L

Irritaties

<p>Dit topic is een beetje bedoeld om je irritaties kwijt te kunnen en gal te spuwen ?.</p><p>Ik ben (pas) 23 jaar en 16 weken zwanger van mn eerste kindje. Beetje ongepland maar zeer gewenst door mn vriend en mij. Ik merk dat mensen om mij heen mij heel betweterig benaderen...
  11. L

Zwangerschapsvitamines vergeten

<p>Ik ben nu bijna 16 weken wat betekent dat ik over 4 weken de 20 weken echo heb. Na wat gelezen te hebben ben ik best zenuwachtig voor deze echo en kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan.</p><p>in het begin heb ik foliumzuur geslikt, maar deze vergat ik heel vaak door drukte...
  12. L

13+6 voelt niet zo?

<p>Goeiemorgen!</p><p>Momenteel ben ik 13+6 weken zwanger en in het begin heb ik 2 weken lang bloedingen gehad. Tussentijds en achteraf voor een echo geweest en alles zag er goed uit en ook het hartje klopte. De laatste echo is zo een 2/3 weken geleden en daar was alles nog...
Terug
Bovenaan