Zoekresultaten

1. G

Hoofdpijn na bevalling

Dag allemaal, Half februari ben ik bevallen van mijn tweede zoontje. Ik heb enorme hoofdpijn, een kleine week na de bevalling kwam deze tot een hoogtepunt. Ik heb even gedacht dat het werd veroorzaakt door het vele bloedverlies bij de bevalling (1,5 liter bloed verloren), maar ik vermoed dat...
  2. G

Speeltjes baby 5 maanden

<p>Welke speeltjes vinden/vonden jullie baby's met 5 maanden leuk? Ik wil graag wat nieuws voor hem aanschaffen maar er is zoveel keus. . Hoor graag wat bij jullie populair is/was!</p>
  3. G

Dutje namiddag baby 5 maanden

<p>Dag allemaal, </p><p>Hopelijk hebben jullie goede adviezen voor mij. Mijn baby van 5 maanden heeft het volgende ritme: </p><p>07.00/07.15 uur wakker</p><p>09.00/09.30 uur dutje ca. 45 min</p><p>12.00/12.30 uur dutje ca. 1,5...
  4. G

Voedings-bh

<p>Dag allemaal,</p><p>Een paar vraagjes over voedings-bh's </p><p>Hebben jullie tips welk merk fijne voedings-bh's heeft en in welke winkel je goed geholpen en geadviseerd wordt?</p><p>En hoeveel bh's heb je ongeveer nodig? </p><p>En wat...
  5. G

Borstvoeding; wat nodig?

<p>Dag allemaal,</p><p>Over een paar weekjes verwacht ik mijn eerste kindje en ik ben van plan borstvoeding te gaan geven.</p><p>Nu lees ik van alles over wat ik nodig zou hebben. Welke producten heb ik echt nodig en welke merken/soorten/producten zouden jullie...
  6. G

Stevige bovenbenen: broekje onder jurk bij blote benen 

<p>Dag meiden,   Al voordat ik zwanger was droeg ik altijd een kort broekje onder een jurk wanneer ik geen panty aanhad, omdat ik vrij stevige bovenbenen heb en ik het een vreselijk gevoel vind als dat schuurt, dat veroorzaakt irritatieplekjes. Ik gebruikte daarvoor altijd slidingbroekjes...
Terug
Bovenaan