Zoekresultaten

1. G

Machteloos

<p>Goede avond lieve leden </p><p>sinds 1,5 week word me kleine meid krijsend/ hysterisch wakker elke meer tussen 3:00/4:00 waardoor ik ook helemaal op ben en weinig energie heb voor haar . Als ik kom zit ze ook helemaal te trillen ze heeft altijd in het donker geslapen kan het...
  2. G

Haren trekken

<p>Goedenavond lieve leden</p><p>kunnen jullie mij advies of raad geven? <br />mijn kleine meid van bijna 2 trekt sinds een week haar haren uit haar hoofd. En dan niet een beetje maar hele plukken vind ik in haar bedje. Beneden vond ik laatst ook al een hele pluk in een...
  3. G

Radeloos

<p>Goede avond lieve leden</p><p>even een vraag voor mijn zus. <br />haar dochter van bijna 5 word nu al een paar dagen ieder half uur huilen en ontroostbaar “wakker” althans het linkt of ze wakker is maar slaapt wel degelijk 23 mei heeft ze pas afspraak bij de kinder...
  4. G

Spraakontwikkeleling

<p>Goede morgen. <br />misschien niks om zorgen over te maken maar was benieuwd naar jullie ervaringen. <br /><br /></p><p>mijn dochtertje  is nu ruim 20 maanden kent al een hoop worden( spreekt ze alleen niet goed uit) </p><p>ze begrijpt...
  5. G

Slapen is drama

<p>Goedemorgen. <br />mijn kleine meid is nu 19 maanden vanaf paar weken geleden is slapen een drama bij  haar middag slaapjes was een gevecht maar dat gaat gelukkig weer wat beter. Alleen de nachten nu nog.  Heeft nog steeds zelfde bed ritueel. Dit is nooit veranderd om 19/19:30...
  6. G

Slapen

<p>Lieve ouders. Ten eerste alvast de allerbeste wensen voor 2021? <br /><br /></p><p>maar even een vraag aan jullie. Onze kleine is nu bijna 6 maanden maar sliep overdag al heel slecht en vechte tegen haar slaap hebben alles al geprobeerd om haar te laten slapen en...
  7. G

Huil baby

<p>Hallo lieve leden.. graag zou ik tips willen krijgen over mijn kleine meid van 10 weken.. sinds 3-4 weken huilt ze overdag heel vaak , kan haar op geen enkele wijzen troosten.. ook tot savonds laat . Heb alles al geprobeerd maar voel me gewoon machteloos worden. Morgen heb ik ook een...
  8. G

Melk productie verhogen

<p>Goede middag lieve allemaal. <br />ik had even een vraag.. ben een oaar weken bevallen van een prachtige dochter.. maar omdat ze maar 2022 gram woog was ze te klein om mijn borst te snappen dus ben alleen maar aan het kolven. Nu heb ik het afgelopen week echt heel druk gehad en...
  9. G

Laatste baby spullen

<p>Hoi hoi</p><p>graag zou ik jullie ervaringen willen weten </p><p>ik ben nu 28 weken zwanger en de laatste spulletjes aan het bestellen. Nu ben ik aan het twijfelen een slaapzak of een inbakerdoek voor de 1e periode. Hebben jullie tips of advies? Wat is jullie...
  10. G

Advies

<p>Goede avond . Even een vraagje.. ik heb op het werk veel stress en er word weinig rekening met me gehouden. Regelmatig ook steken bij me Zei.ook in combo met mijn fybromyalgie klachten die steeds heviger worden slaat de vermoeidheid ook flink toe.  Nu wilde ik afspraak maken bij de...
  11. G

Bang en onzeker

<p>Hallo allemaal . </p><p>Ik ben nieuw hier maar kan wel wat ervaring gebruiken.. ik ben nu 5 weken zwanger maar heb geen sypmtomen of niks . Zijn er meer die daar geen last van hebben gehad .. ook ben ik zo bang voor een bbz . Me vriend zegt dat ik niet me zo druk moet maken...
Terug
Bovenaan