Zoekresultaten

1. M

20 weken echo volgende week en gespannen

<p>Lieve allemaal,</p><p>Volgende week hebben we de 20 weken echo. Sinds vanochtend ineens gespannen erom en geen idee waarom. Kan ook nergens op internet vinden wat de kansen zijn op een slechte uitslag. Zijn er meer mensen zo gespannen of gespannen geweest...
  2. M

Buikpijn tijdens slapen

<p style="text-align: left;">Hi meiden!</p><p>ik ervaar al enkele weken veel buikpijn tijdens het slapen. Ik word er gewoon wakker van. Vaak als ik ga plassen dan zakt het weer wat, al is het dan niet weg, maar een een uur later begint het weer... overdag trekt het weg. Echt...
  3. M

Uppa baby kinderwagen

<p>Hi allemaal!</p><p>gisteren op kinderwagen jacht geweest! Wat een keuzes ppfff!!!</p><p>tot nu toe zijn we op een top 3 gekomen;</p><p>1. Uppa baby vista</p><p>2. Thule </p><p>3. Joolz</p><p>ik lees verder weinig...
  4. M

Unieke suggesties zwangerschap bekendmaking met kerst

<p>Hi hi allemaal!</p><p>sinds een aantal dagen weten we dat we in verwachting zijn! Totaal niet verwacht aangezien we 10 maanden zonder pil actief zijn en er nog geen sprake was van ook maar een vorm van een cyclus... super blij!!!</p><p>maar... we willen met kerst...
Terug
Bovenaan