Zoekresultaten

1. G

Leuke apps voor peuter

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Iemand nog leuke tips voor spelletjes of andere leuke apps voor een peuter van ruim 2 jaar die ik op mijn telefoon kan zetten? </span></p>
  2. G

Hoe ervaren jullie de peutertijd?

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben gewoon eens nieuwsgierig hoe jullie het leven ervaren met een 2-jarige peuter. Wat vliegt de tijd voorbij! Van baby tot peuter en zo’n lekker sterke eigen wil ineens. We zijn nu lekker als gezinnetje op vakantie in...
  3. G

Waar is mijn gezellige dreumes gebleven?

<p>Pfffff.....als mensen zeggen dat het makkelijker wordt als je kindje ouder wordt, moet ik ze toch geen gelijk geven hoor. Mijn kleintje is inmiddels 21 maandjes. Een lekker actief, ondeugend mannetje. De sprongen waren altijd goed te merken bij hem, maar dat was 1, hooguit 2 weken en...
  4. G

'Nee'-fase HELP

<p>Pfff wie zijn kind zit inmiddels ook in de nee-fase? Mijn zoontje van 20 maanden zit er sinds enkele weken middenin en heel eerlijk, ik word er gek van (of mag ik dat niet zeggen)? Alles, maar dan ook echt ALLES is nee. De laatste tijd kan ik daar wel beter mee omgaan en probeer ik hem...
  5. G

Ouderschap valt me zwaarder dan gedacht

<p>Lieve mede-ouders,</p><p>Ik moet gewoon even mijn ei kwijt. Ruim 19 maanden geleden ben ik trotse mama geworden van mijn kindje. De eerste maanden waren pittig met de krampjes, nachtvoedingen, weinig slaapjes overdag ed. Maar na een maand of 4 ging het goed en zitten we in...
Terug
Bovenaan