Zoekresultaten

1. E

Borstvoeding loopt niet

<p>Hi!</p><p>Heb even jullie advies/mening nodig:) Ik heb een kleintje van 4 maanden en geef borstvoeding. Maar ik heb het idee dat het niet echt lekker loopt. Kleine groeit goed (+1 lijntje bij het cb) daar ligt het niet aan. Maar hij drinkt onrustig, toeschietreflex duurt...
  2. E

Niet kunnen strippen bij vk

<p>Hi!</p><p>Ik ben nu al 3x bij de verloskundige geweest om te laten strippen (inmiddels 40+4) waarvan het maar 1 keer gelukt is. De vk kan er steeds niet bij omdat m'n baarmoeder te hoog ligt en de mond naar achter:S</p><p>Ik had hier nog nooit van gehoord, en kan...
  3. E

Tellen

<p>Hi!</p><p>Hebben jullie nog leuke tips om te leren tellen?</p><p>Ze kan sinds kort redelijk foutloos tot 10 tellen, en begint nu in boekjes te herkennen dat er meer van 1 ding staat bv plaatje van een jungle met meerdere vlinders hoor ik haar zeggen 'meer...
  4. E

Bekkenbodem pijn

<p>Hi,</p><p>Ik ben nu 29 weken zwanger en heb al enige tijd last van m'n bekkenbodem. Op zich gangbaar alleen heb ik er vooral last van na stukjes wandelen, en totaal niet bij traplopen, tillen etc.</p><p>Wanneer ik nu een dag een stukje gewandeld heb, voelt dat...
  5. E

Baby pop

<p>Hi!</p><p>Mijn meisje van 1,5 is helemaal weg van de poppen van haar oudere nichtje, dus wilde voor haar ook iets kopen. Nu zocht ik gewoon iets kleins van een b-merk met veel accessoires alleen hebben die allemaal een raar of eng koppie. De enige leuke die ik kan vinden is...
Terug
Bovenaan