Zoekresultaten

1. M

Baby verzet zich tegen slapen

De titel zegt het al: onze dochter van (bijna) 3 maanden wil overdag niet slapen.. 'S nachts slaapt ze goed. Ze ligt rond half 8 in bed en afgezien van wat voedingen (borstvoeding) slaapt ze de hele nacht. Overdag daarentegen is drama. Of ze nou op ons ligt, in de draagzak, maxi cosi of bed...
  2. M

Uitgerekend oktober 2023

Hoi allen! Yes, wat leuk om dit topic te starten. Een beetje voorzichtig nog, want ik heb pas 2 positieve testen gehad, maar hé, een beetje dromen mag, toch? Wie wil er mee kletsen? Uitgerekende datum: 09/10 oktober: Mama_Croco
  3. M

RS-virus

<p>Ik zie dat ik mijn vorige post (zie hieronder) op een uiterst onhandige pagina had geplaatst, waardoor deze heel snel verdween. Daarom nogmaals:</p><p>_____________________________________________</p><p>Hoi allemaal,</p><p>Jullie hebben vast al alle...
  4. M

*Edit

<p>*Edit</p>
  5. M

Sprong 4

<p>Oh oh oh, de sprong der sprongen, sprong 4.</p><p> </p><p>Onze zoon is nu 15 weken oud en heeft er veeeeeeel last van. En wij dus ook. Niks is meer goed: box, stoel, bank, bed, mamma, pappa, auto, wandelwagen, draagzak: overal huilen. Ik hou echt zielsveel van...
  6. M

Philips avent ultra soft

<p>Hoi (aanstaande) moeders, Onze zoon is gek van de Philips avent ultra soft fopspeen, maar deze is niet/beperkt te koop. Hij zat in een van de gratis zwangerboxen en ik vroeg me af of jullie toevallig die speen hebben en hem niet gebruiken? Dan zou ik deze graag overnemen! Verder was ik...
  7. M

Op de grijze wolk

<p>Hallo mamma’s,   Hieronder zag ik al een soortgelijk topic, maar de titel van dit bericht zegt het misschien al: mijn roze wolk is ver te zoeken. Op het moment ben ik bang in een depressie terecht te komen en ik zoek lotgenoten, zodat we ons hart kunnen luchten en elkaar kunnen steunen...
  8. M

Symptomen per DPO

<p>Omdat ik zie dat veel mensen de ‘wachtweken’ zo lang vinden duren, had ik een idee (‘geleend’ van een andere website). Ik ben wel eens benieuwd welke symptomen jullie hebben per DPO? Dat zegt natuurlijk nu niet zo veel, maar later kunnen we dan misschien een lijstje maken van...
  9. M

"Maar je bent nog zo jong"..

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik wil even een kleine frustratie delen.</p><p> </p><p>Wij willen graag een kindje samen. Ik deel dit niet met Jan en alleman, maar als het soms zo ter sprake komt, dan geef ik wel aan dat wij wel (op termijn) een kinderwens...
  10. M

Ervaring tarwekiemolie, teunisbloemolie en Etos 'zwanger worden'

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik vroeg me af of er iemand ervaring met bovenstaande middelen heeft? En zo ja, hoe is jullie ervaring hiermee? Doet het wat voor je cyclus/vruchtbaarheid? Ik lees op internet wisselende...
  11. M

Verschillende merken testen

<p>Hoi! Ik was eigenlijk wel eens benieuwd welk merk (of niet-merk) ovulatie- en zwangerschapstesten jullie fijn vinden? Op basis van bijvoorbeeld gebruiksgemak, accuraatheid en duidelijkheid?</p><p> </p><p>Zelf de ovu-testen van de action gebruikt en ondanks dat ze...
Terug
Bovenaan