Zoekresultaten

1. L

Baarmoederpijn die uitstraalt naar lies, been en knie.

<p>Hoi allemaal! In de jaren dat ik menstrueerde heb ik altijd last gehad dat mijn baarmoederpijn uitstraalde naar mijn linker lies en vervolgens naar het linkerbeen. Ik had dan voornamelijk pijn rond mijn lies en knie. Soms straalt dit zelfs uit naar de bovenkant van mijn voet. Ik vroeg...
  2. L

Licht streepje, zwanger? Iemand ervaring?

<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: Helvetica; color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); background-color: #f5f6f9;"><span style="font-kerning: none;">Hallo allemaal!</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch...
  3. L

Wanneer positieve test na innesteling?

<p>Hoi iedereen! Ik heb een vraagje hopelijk kunnen jullie mij helpen. </p><p>Afgelopen 2 dagen heb ik krampen gehad. Gisteravond ontdekte ik licht bloed verlies. Het was heel weinig en donkerder van kleur. Mogelijk een innesteling? </p><p>Vanmorgen test gedaan van...
  4. L

Bloedgeur in afscheiding, maar geen bloed. Innesteling??

<p>Hallo allemaal,</p><p>vandaag ontdekte ik een nat plekje in mijn zwarte ondergoed. Deze had geen zichtbare kleur (ivm het ondergoed zwart is denk ik). Het had een bloedachtige geur die je tijdens je menstruatie kan hebben. Echter geen bloed bij plassen of afvegen. Zou dit...
  5. L

Verwijderen spiraal, direct vruchtbaar?

<p>Hallo allemaal,  </p>
Terug
Bovenaan