Zoekresultaten

1. W

Nagels knippen

<p>Hallo iedereen.</p><p>Ik voel mij zo schuldig en slechte moeder tegelijkertijd.</p><p>Onze zoon is nu 5 maanden en 2 weken en voor het eerst geknipt en dat ging perfect tot dat hij de laaste vinger en dat is de duim bewoog en ik per ongeluk in de vel geknipt...
  2. W

Onze tweeling komt te weinig aan

<p>Wij hebben een tweeling van 19 weken oud en ze krijgen elke dag 4 flesvoeding van 200, ze drinken dan tussen 150 en 200 op.</p><p>Ik ga ze ook elke week op zondag wegen en tot mijn schrik zijn ze best weinig aangekomen.</p><p>De jongste is van 3775 naar 3415 gram...
  3. W

Witte vlokken met 33 weken zwanger

<p>Beste zwangervrouwen of moeders.</p><p>Ik ben nu 33 weken zwanger van een tweeling en zag ik vandaag in de urine witte vlokjes.</p><p>De urine is gewoon normaal en niet helder wie heeft dit ook meegemaakt?                      Op internet kan ik niks vinden...
  4. W

Bewegen tijdens tweelingzwangerschap

<p>Beste iedereen.</p><p>Wij zijn voor eerste keer zwanger en wij zijn,nu 11 weken zwanger van tweeling en ik heb gehoord dat lopen heel gezond is.</p><p>Nu is mij vraag hoeveel moet je bewegen tijdens de zwangerschap?</p>
  5. W

Last van de baarmoeder en liezen

<p>Beste iedereen.</p><p>Ik werk in de supermarkt als vakken vullen.</p><p>Wij verwachten onze 1ste kind en ik ben nu 8 weken zwanger. Ik voel nu pijn in mijn baarmoeder,de liezen en last van onderrug is dit normaal tijdens de zwangerschap of niet?</p>
Terug
Bovenaan