Zoekresultaten

1. A

Peuter wilt niet lopen na ziekenhuisopname

<p>mijn kind van 2 heeft ongeveer 3 weken in het ziekenhuis gelegen dus helemaal niet gelopen etc. ontzettend veel bloed geprikt onder andere ook paar keer op de voeten. maar sinds we terug zyn heeft ze moeite met lopen en als ze ietsjes langer staat geeftze aan dat ze pijn beeft. ik heb...
  2. A

peuter heeft gluten intolerantie

<p>dag mensen, gisteren een telefoontje gehad van de dokter dat mijn dochter een hoge dosis antistoffen in haar bloed heeft tegen gluten. dus moeten we blijkbaar in een glutenvrij dieet. Ben eerlijk gezegd wel geschrokken en verdrietig.</p><p>Ik heb na een paar dagen pas een...
  3. A

peuter wil niet meer lopen

<p>na 13 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen wil mijn dochter van 2 niet meer lopen. ze probeert het wel maar eindigt vaak plat op haar billen. Probeer haar hand vast te houden en zo te steunen maar ver komen we niet. is dit normaal? ze heeft de afgelopen 13 dagen amper wat gegeten...
  4. A

Peuter heeft ineens koorts.

<p>dag lieve mensen, mijn peuter heeft al een tijdje last van gele ontlasting, had de dokter erover gebeld en ze gaf me aan dat als zd geen koorts heeft en er niet gelig uit ziet kan het geen kwaad en gaat het vanzelf over. Sinds gisteren heeft ze nu ook koorts is ze steeds moe en ziet er...
  5. A

2 jarig kindje heeft altijd gele ontlasting

<p>mijn dochter van 2 heeft altijd mosterd gele ontlasting viel me op vandaag. ze is verder niet ziek groeit goed. 87 cm 11.9 kilo. blijkt gemiddelde te zijn. </p>
  6. A

afgevallen kind van 2 jaar?? dit is haar eetschema.

<p> </p><div class="breadcrumbs breadcrumbs--forum" style="box-sizing: inherit; outline: 0px; color: #95a5a6; font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 20px; margin: 30px 0px 0px; padding-left: 20px;"><span style="box-sizing...
  7. A

voedingsschema kind 2 jaar

<p>Dag lieve mensen. ik zit ergens mee, mijn dochter van 2 jaar lijkt de afgelopen maanden best wel afgevallen. ik weet nou niet of het aan haar voeding ligt. dit is haar eetschema:</p><p>8.00 - 3 boterhammen met beleg zoals, smeerkaas kipfilet/ pindakaas, amandelcreme noem...
Terug
Bovenaan