Zoekresultaten

1. D

Vroegtijdige miskraam (+/- 4 week)

Wie heeft het nog meer mee gemaakt? Hoe zijn jullie er mee omgegaan? En hoe nu verder? Dag na NOD toch een bloeding wat volgens de assistent hoog waarschijnlijk een vroegtijdige miskraam is geweest. Zo vroeg dat mijn testen blijkbaar negatief bleven. Normaal gesproken is mijn...
  2. D

Innestelingsbloeding na NOD of toch ongesteld?

Hee. Zondag was mijn NOD dagje. Helemaal blij zielsgelukkig want we proberen al een jaar. Eenmaal koffietijd en ik had last in mijn rug en kon niet lekker zitten. Maar zag nog geen problemen. Maandagochtend ongesteld (tenminste dacht ik). Meestal als ik eenmaal bloed zie weet ik hoe...
  3. D

2de piek?

Uuuhm tja hoe dan?<br />Ronde 11 we zijn al sinds dec aan het testen met ovulatie testen en sinds feb zet ik het in de app van Premom. Normaal gezien had ik een piek en stopte ik dan na de 1ste lage test met testen. <br />Alleen vandaag uit gewoonte wel getest. En nu zie ik een 2de...
  4. D

Zindelijk worden, hoe doe je dat?

Heey Onze dochter is 17 maand en we zitten heel erg met het puntje zindelijk worden onze maag. We hebben een potje in huis die ze interessant vind, gaat er regelmatig even op zitten, staat op en sleept de po weer mee naar een volgend punt. Waar ze weer gaat zitten. De wc vind ze ook...
  5. D

Deel je beste tips om zwanger te raken.

Hallo allemaal, Ik ben opzoek naar alle tips die ik maar kan krijgen. We zijn al een poosje onderweg ronde 11 en zijn nog niet in verwachting van onze 2de. Dus zijn we opzoek naar de beste tips en tricks om het toch te laten slagen. Gyn schakelen we bij ronde 13 in. Proberen al...
  6. D

Iemand nog Tips voor me? (Ronde 11)

Hallo allemaal,<br />Na 10 rondes is mijn geduld lichtelijk op. We hebben ovulatie testen geprobeerd vanaf dag 5 na ongesteldheid tot ongesteldheid en dan klussen we voornamelijk rond de ovulatie (vanaf +/- 2-3 dagen voor en na ovulatie en tussendoor nog 2-3x) We eten gezonder, bewegen...
  7. D

.

.
  8. D

5 dagen overtijd

Een week lang voor ik ongesteld moest worden al misselijk hoofdpijn en moe. Nu 5 dagen te laat nog steeds misselijk en sneller moe.<br />Weet niet goed wat er in mijn lichaam allemaal gebeurt. Sinds de Corona vaccinatie loopt het allemaal wat anders, eerste maand na de 2de vaccinatie een...
  9. D

Wat is de beste zwangerschapstest?

Hallo dames, Ik heb zelf altijd de testen van action gebruikt. Bij mijn eerste zwangerschap, had ik pas na een week positieve test in de hand. En het heeft me nu wel aan het denken gezet. Zijn er testen die een lager gehalte hcg beter kunnen weergeven? Of dat de een beter is dan de andere?
  10. D

Kan het weer gebeuren?

Een vraag met eerst een beetje uitleg. Toen ik net in verwachting was van onze eerste heb ik voor 4 dagen voor NOD vroege test gedaan. Negatief. Later nog eens negatief. Een week na dat ik nog steeds niet ongesteld was geweest heb ik maar weer getest. En een heel licht streepje bijna niet...
  11. D

Eerste symptomen zwangerschap

Wat waren eerste symptomen van jullie zwangerschappen? ben zeer benieuwd, en wanneer merkten jullie het?
  12. D

Licht streepje ovulatie test?

Is een licht streepje van een ovulatietest ook geldig?<br />We willen graag een 2de maar na vaccinatie is mijn Cycles een beetje erg verstoord. Laatste keer was 2 week te laat. Dus zo net voor eerst een ovulatie test gedaan. Geen idee of ik het goed heb gedaan en na 10 min wachten heb ik...
  13. D

Overtijd na vaccinatie

Hallo dames Zijn er meerdere dames die overtijd zijn na hun COVID vaccinatie. Zelf heb ik de eerste keer Astra gehad op 30 maart. Hierna niks gemerkt 17 juni heb ik de 2de Astra gehad toen zat ik net op het einde in mijn ongesteldheid 17 juli ongesteld geworden. 12 augustus...
  14. D

Ongesteldheid na bevalling

Hee, Ik ben in november bevallen en sinds dien 1 keer ongesteld geweest (1 Jan) en sindsdien niet meer. Is dit normaal of niet. Raak soms lichtelijk in gestrest er van. Omdat ik twijfel of dit normaal is of niet. Voor de zwangerschap gewoon normaal om de 4 week ongesteld.
  15. D

Hoe krijg ik mijn baby eerder in slaap

Mijn dochter Joëlle is nu bijna 5 week. Gisteren hadden we haar om 8 uur (net na de voeding) s avonds in bed. Het duurde tot 2 uur dat ze sliep. Ze huilde continu, af en toe viel dan even rustig bij mij in slaap, legde ik haar in der eigen bedje en huilde ze alles weer aan elkaar. Rond 12 uur...
Terug
Bovenaan