Zoekresultaten

1. B

Zien jullie iets?

Zien jullie een streepje?
  2. B

Zien jullie iets?

Zien jullie een streepje?
  3. B

Ontpillen?

Hoi allemaal, een jaar geleden ben ik bevallen van mijn zoontje, daarna ben ik direct gestart met de minipil (ivm borstvoeding). Tijdens de pil heb ik ook nooit een menstruatie gehad. Nu ben ik 2 maanden geleden gestopt met de pil maar nog steeds blijft de menstruatie uit.. ik weet dat ontpillen...
  4. B

Iets toevoegen aan flesvoeding?

Hoi allemaal, mijn zoontje van ruim 11 maanden dronk tot vorige week bij mij borstvoeding. Sinds vorige week ben ik overgestapt naar flesvoeding maar hij wordt heel hongerig, huilerig en vroeger wakker. Is er iets om aan de fles toe te voegen dat hij voller zit? Met borstvoeding is dit echt...
  5. B

Over naar flesvoeding

Hoi allemaal, Mijn zoontje is 10 maanden en krijgt nog 3 keer borstvoeding. De productie is nu minimaal als ik kolf op het werk en eigenlijk ben ik er gewoon helemaal klaar mee. Hoe pakten jullie het aan om nog even over te gaan naar flesvoeding? Ik heb echt geen idee hoe dat allemaal werkt...
  6. B

Hoeveel borstvoedingen 10 maand

Hoi allemaal, mijn zoontje dronk tot zaterdag 3 borst voedingen per dag, 7.00, 13.00 en 18.30, zondag leek hij opeens geen behoefte meer te hebben aan de middag voeding dus die laat ik nu weg, maar nu is de avondvoeding sinds gisteren ook een strijd, gisteren viel hij toevallig dus wilde hij...
  7. B

Wat denken jullie?

Mijn zoontje van 6 maanden heeft vandaag 3x borstvoeding gehad, een klein fruithapje, 3 hapjes brood, klein groente hapje, normaal zit ik eigenlijk op 4/5 voedingen maar hij was laat wakker. Zou dit gewoon genoeg zijn voor een baby van 6 maanden?
  8. B

Baby koorts door warmte

Hoi allemaal, kan het dat je baby koorts krijgt door de warmte? Kan het kwaad? Mijn zoontje van 5 maanden heeft 39,2 koorts. Groetjes!
  9. B

Zoontje te weinig voeding

Hoi allemaal, mijn zoontje is 5 maanden en sliep al vanaf 1 maand door, als hij snachts wakker werd had hij geen honger maar was tevreden met een speen. De afgelopen week is hij elke nacht wakker en wil hij ook drinken, dus geef ik hem ook gewoon. Heeft iemand tips om hem gewoon weer te laten...
  10. B

Hoeveel voedingen baby 4 maanden

Hoi allemaal, Mijn zoontje is ruim 4 maanden, ik geef borstvoeding en hij komt ongeveer om de 3,5-4 uur en slaapt heel de nacht door. Dus 7 uur eerste voeding, vaak dan rond 7 uur zijn 4e voeding en gaat dan rond 8/9 uur slapen tot de volgende ochtend. Eerst kreeg hij toen gewoon 4 voedingen...
  11. B

Water 4 maanden

Hoi allemaal, even een vraagje. Mijn zoontje is 4 maanden en mag officieel dus nog geen water maar hij is heel schor en heeft veel last van zijn keel, gaven jullie dan wel water of hebben jullie andere tips? Alvast bedankt!
  12. B

Dubatti kinderwagen ombouwen

Hoihoi, Mijn zoontje van 4 maanden ligt nog in de reiswieg van Dubatti, nu wil ik hem graag ombouwen tot wandelwagen omdat hij absoluut niet fijn ligt in de bak. Heeft iemand hier ervaring mee en met welke leeftijd deden jullie dit?
  13. B

Baby komt opeens om de 3 uur in de nacht

Mijn baby van ruim 2 maanden sliep al 8 uren door achter elkaar maar sinds een paar nachten komt hij elke 3 uur, herkennen jullie dit? Ik geef trouwens borstvoeding
  14. B

Kindje drinkt veel minder lang

Mijn zoontje is bijna 2 maanden en dronk altijd ruim 20 min aan de borst en dan om de 3/4 uur overdag. Sinds deze week drinkt hij elke keer maar 5/10 minuutjes. Heeft iemand hier ervaring mee?
  15. B

Baby van 2 maanden in de kou

Hoi allemaal, Mijn moeder is vandaag jarig. Door de sneeuw wil ik er niet heen met de auto maar met de wandelwagen. Ze woont in hetzelfde dorp, is dit verstandig met een baby van 2 maanden?
Terug
Bovenaan