Zoekresultaten

1. D

Echo 6 weken vruchtzakje te klein

6 weken en vruchtzakje te klein<br /><br />Wie van de meiden heeft dit ook gehad en is het toch goed gekomen? <br />
  2. D

Help meiden. Clearblue digital gaf 2-3 aan nu 1-2

Lieve meiden. Wat ik nou weer mee maak. Zo blij dat ik van de week 2-3 zag op de clearblue digital test. Zo verdrietig werd ik einde van de ochtend. Toen gaf de clearblue ineens weer 1-2 aan. Kan dit komen omdat ik paar glazen water op heb, moest een uurtje laten plassen en me urine was...
  3. D

Bang en onzeker

<p>Hoi Dames,</p><p> </p><p>Zoals een aantal van jullie weten. Zijn wij al best lang bezig voor een kindje (2,5 jaar, eerste kindje). </p><p>Aantal miskramen gehad<br />Ziekenhuis bezoekjes ( geen...
  4. D

Clearblue plusje test

<p>Hoi dames </p><p> </p><p>Wie van jullie heeft er zelf wel eens getest met de clearblue test met plusje? <br /><br /></p><p>ik heb deze van de week gebruikt omdat ik inmiddels al 5 dagen overtijd ben en dit nog nooit heb gehad . En ook...
  5. D

Na 1 jaar niet zwanger.. Afspraak ziekenhuis staat gepland..wat nu??

<p>Hoi dames </p><p>Zoals sommige van jullie weten proberen wij al iets langer als 1 jaar zwanger te worden. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt.</p><p>3 miskramen gehad.</p><p>Nu hebben wij komende week een afspraak in het...
  6. D

Licht streepje kruitvat early test 4dagen voor nod

<p>Goedemiddag dames,</p><p>Eind mei heb ik helaas een miskraam gehad. (3de) </p><p>Nu heb ik gisteren einde van de dag getest en vanmorgen nog een keer met ochtend urine.</p><p>Heb getest met de kruitvat early test. 4 dagen vooraf...
  7. D

Bloedprikken HCG

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hee dames,   </p><p...
  8. D

Na miskraam

<p>Hoi Dames, </p><p> 31 mei heb ik een vroegtijdige miskraam gehad (zonder medicatie). Dit heeft ongeveer 7 dagen geduurd.</p><p>Hierna heb ik gewoon netjes na 27 dagen weer een menstruatie gehad van 6 dagen, duurde wel wat langer als normaal, normaal 4/5 dagen.  ...
  9. D

8 weken zwanger hartje klopt als 6 weken

<p>Hoi dames</p><p>Een vraag vanuit een goede vriendin van mij.</p><p> </p><p>Ze is 3 weken geleden erachter gekomen dat ze zwanger is , super leuk natuurlijk.<br /><br /></p><p>Haar cyclus wisselt van 30 tot 45...
  10. D

Ene dag is test Beter als andere dag

<p>Goedemorgen dames,</p><p> </p><p>Ik zit met een raar gevoel in mijn maag.</p><p>Afgelopen zondag vroege test gedaan, licht positief.</p><p>Afgelopen woensdag was mijn NOD toen weer een lichte positieve test. <br /><br...
  11. D

Zwanger of toch niet

<p>Hoi allemaal, weet niet goed wat ik er allemaal van moet denken op het moment. Vorig jaar 2 miskramen gehad en daardoor nu heel erg onzeker. Vandaag zou de dag zijn dat ik ongesteld zou moeten worden. Dit is nog niet het geval. Afgelopen zondag voor het eerst een test gedaan en deze was...
Terug
Bovenaan