Zoekresultaten

1. G

Menstruatiecup na bevalling

<p>Hi dames, </p><p>Ik ben onlangs weer voor het eerst ongesteld geworden na mijn bevalling. Dochter is inmiddels al 1 jaar oud, dus het heeft even op zich laten wachten Voordat ik zwanger werd, gebruikte ik naar alle tevredenheid een menstruatiecup tijdens mijn ongesteldheid...
  2. G

Hoe helpen jullie je baby slapen?

<p>Hoi mama’s,</p><p>Mijn dochter is nu 14 weken. Toen ze kleiner was had ze erg last van reflux, waardoor ze overdag voornamelijk in de draagzak sliep en ‘s nachts op mijn borst. Vanaf 9 weken kon ze beter op haar rug liggen en ben ik haar overdag steeds vaker in haar bedje...
  3. G

Vragen over flesvoeding van een mama die (nog) borstvoeding geeft

<p>hi allen, </p><p>ik wil binnenkort de borstvoeding gaan afbouwen en overstappen op flesvoeding. De reden daarvoor is dat mijn dochter helaas nooit goed heeft leren drinken uit de borst, zelfs niet met ondersteuning van een lactatiekundige. Gelukkig heeft zij er weinig last...
  4. G

(Verborgen) reflux & baby klemt met kaken

<p>Hoi allemaal, </p><p> </p><p>Excuus voor het lange verhaal. Ik wilde graag mijn hart luchten, op zoek naar een hart onder de riem, tips, ervaringen die lijken op de onze. Dank voor het lezen vast. </p><p> </p><p>Mijn dochter is nu 7 weken...
Terug
Bovenaan