Zoekresultaten

1. H

Slijm in de keel

Hi dames, Al paar weken had ik al meer slijm in me keel maar kreeg het nog goed weg en had er amper last van. Nu heb ik het zo erg... dat ik het gewoon zie lopen in mijn keel. Ben verder niet verkouden en voel me helemaal top enkel is dat slijm erger geworden. Nu las ik op internet dat dat...
  2. H

Slijmprop

Hi dames, Vandaag een deel van me slijmprop verloren althans dat denk ik. Het was een gelig stug goedje. Dagen ervoor al heeeeel veel last van afscheiding. Ik voel ook veel kleine steekjes en pijntjes in mijn liezen en duwn under. Is dit een voorteken? Ik ben nog net geen 36 weken? Mijn...
  3. H

Aambeien

Ik wist dat ik er één had en dat die geslonken was maar daar wel een huidflubbertje van heb gekregen. Gisteren voelde ik weer pijn en ging toch met een spiegel kijken en zag serieus een tros aambeien. Ben maar weer begonnen met curanol smeren. :( Ben 33 weken zwanger en echt bang om te gaan...
  4. H

Plopjes in oor of oor dicht

Morgen 33 weken zwanger en sinds een week weer een oor (links dicht). En soms plopt ie ff open maar vaak weer dicht. Had even gekeken op oude forums en zag dat dit best een zwangerschapskwaal is. Iemand nog meer last? Wat kan ik doen. Huisarts geeft aan niets te zien maar ik wordt echt...
  5. H

Gevoel iets in de keel

Hi dames, Ben 32+ weken en vanaf het begin al maagzuur problemen. Nu heb ik sinds een dag of 3 dat het lijkt alsof ik een haar in me keel heb of een stukje eten. (Die heb ik niet natuurlijk). Het komt denk ik door de maagzuur dat mijn keel is aangetast. Geen idee wat het anders is. Iemand...
  6. H

Spanningshoofdpijn

Wie heeft hier ook veel last van? Ik was er voor de zwangerschap al gevoelig voor en in het befin van me zwangerschap heb ik hierdoor echt 2 weken KO gelegen. Nu ben ik 32+2 zwanger en het begint weer sinds een aantal dagen. Nu ook echt oor en kaakpijn/keelpijn erbij gekregen. Hangt allemaal...
  7. H

Aambei die maar niet over gaat

Hi, Ik ben 30 weken zwanger en vanaf al het begin vaak obsipatie gehad, dit is nu wel beter. Vaak aambei gehad die kwam en binnen week of 2 wel weg ging. Nu heb ik een aambei die 3 weken geleden een week lang echt zeer deed en zowat op springen stond. Met curanol creme zachter gekregen en...
  8. H

Klieren in borsten

Hi Girls, Ik heb altijd al hobbelige borsten gehad (goed voelbare klieren) en een grote cupmaat (H). Begon al vroeg. Ook met menstruaties etc waren ze altijd beter voelbaar. Nu voel ik rechts meer harde (dikkere verdikkingen). Denk iig geen nieuwe verdikkingen te voelen maar ze zijn...
  9. H

26+ zwanger maagzuur

<p>Hi dames,</p><p>Sinds het begin van me zwangerschap heb ik al last van maagzuur. En ook al een slokdarmonsteking gehad. Van de huisarts omeprazol gehad en dat ging binnen een week weg. Ik neem nu nog steeds omeprazol ivm de maagzuur. Over het algemeen gaat het goed tot...
  10. H

M-

<br />
  11. H

Corona tijdens zwangerschap

<p>Hi mama’s to be,</p><p>Zijn er dames die corona hebben gehad tijdens de zwangerschap? Zoja wat waren de symptomen.</p><p>Ik voel mij sinds de 17e niet lekker nadat ik de vaccinatie kinkhoest heb gezet. Dezelfde avond bibberig, zweten, loopneus, niezen en...
  12. H

Puistjes/pukkels

<p>Hi dames,</p><p>Hebben jullie ook puistjes/pukkels op jullie borsten? Ik had hier nooit last van...</p><p>Nu heb ik hetzelfs aan de onderkant van mijn borsten. En ook omdat mijn borsten zijn gegroeid heb ik zelfs irritatie wondjes...</p>
  13. H

Slijm in keel

<p>Hi mama’s,</p><p>Ik heb sinds een week of 3 een slijmachtig gevoel achterop me tong/net in mijn keel.</p><p>Dit gevoel wordt erger bij drinken van melk of soorten limonades als wickey of ice tea.<br /><br />Ik heb gegoogled verder en kwam tegen dat...
  14. H

Keelpijn door maagzuur

<p>Hi girls,</p><p>Wie heeft er nog meer last van keelpijn door maagzuur etc? Het is rood en ziet er volgens de huisarts geirriteerd uit. Heb nu omeprazol en emasfane (ofzoiets) voor het braken.</p><p>Moet veel koud drinken nemen volgens de huisarts en als het goed...
  15. H

Maart 2021

<p>Hi dames</p><p>Wie is er nog meer maart 2021 uitgeteld? Ik ben nu 12+2 en enorm moe. De misselijkheid wordt er ook niet minder op en heb hier nu zelfs pillen voor.</p><p>Hoe gaat het bij jullie?</p>
  16. H

4 weken zwanger en maag/darm klachten

<p>Hi iedereen,</p><p>Voordat ik wist dat ik zwanger was, was ik 2 weken erg ziek. Migraine/hoofdpijn aanvallen en grieperig. Ik heb zoveel medicatie genomen, naproxen, ubo en paracetamol etc.</p><p>Hierna heb ik niet direct last gehad van buikpijn of iets. Nu ik 4...
Terug
Bovenaan