Zoekresultaten

1. S

Tips tegen reisziekte

Hoii, Mijn dochtertje van 2 heeft vaak last van reisziekte als we lange stukken autorijden. Meer dan de helft van de keren wordt ze misselijk en moet ze overgeven. Nu willen we naar de kerstmarkt gaan volgende week, maar dit is 2 uur rijden. Dus ik vroeg me af of iemand tips heeft en/of...
  2. S

Ineens 's nachts weer wakker

<p>Hallo,</p><p>Mijn dreumes van 14 maanden is sinds ze ziek is geweest altijd rond een uur of 4 wakker en wil dan een flesje. Toen ze ziek was heb ik dit gewoon gegeven maar nu zit het er helaas in. Heeft iemand nog tips om mijn kleine weer door te laten...
  3. S

Buren last van huilende baby

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik ben een alleenstaande moeder en sinds een paar weken woon ik in een nieuw appartement complex. Mijn dochter van 1 jaar die slaap in principe door, maar huilt heel af en toe nog sochtends (tussen 5:30-6:30). Soms laat ik haar dan heel even huilen...
  4. S

Ervaring "Slaap training"

<p>Hallo, </p><p>Ik vroeg mij af of hier ouders zijn die ervaring hebben met "slaap training" zonder huilen. Mijn dochter van 9 maanden valt alleen in slaap aan de borst of in de buggy, en slaapt 's nachts alleen bij mij in bed. Opzich vind ik dit niet heel erg, maar over een...
  5. S

Baby naar vader

<p>.</p>
Terug
Bovenaan