Zoekresultaten

1. G

Tips bij misselijkheid

Hallo allemaal. Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Maar echt genieten dat lukt niet. Ik ben al bijna 2 weken aan het overgeven ondanks medicatie en een ziekenhuisopname. Bij mijn vorige zwangerschap knapte ik na mijn ziekenhuisopname redelijk op en hielp de medicatie. Nu lijkt niks te helpen...
  2. G

Miskraam

<p>Hallo allemaal,</p><p>Helaas na 5 a 6 weken zwangerschap ben ik vrijdag gaan vloeien. </p><p>Dit houd nu al een paar dagen aan. Met aardige buikkrampen. </p><p>Nu heeft de verloskunde mij een keuze voorgelegd. Om een pil in te kunnen nemen zodat het...
  3. G

Te snel zwanger?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje is bijna 11 maanden. En ik heb een positieve zwangerschapstest.</p><p>Echt super blij mee. Vooral omdat er vele problemen zijn waarop het leek dat een 2e minder vanzelfsprekend zou worden. </p><p>Nu ga ik alleen net...
  4. G

Mijn vriend lijkt niet meer te willen helpen, iemand tips?

<p>Hallo, Mijn zoontje is nu ondertussen 4 maanden oud. Het leven is weer wat genormaliseerd. Ik ben ondertussen weer aan het werk.  Mijn vriend was in het begin echt een enorm toegeweide vader. Wilde alles rondom de kleine wel doen. Dit hoeft natuurlijk niet. Maar hierdoor deden wij veel...
  5. G

Door mijn chlamydia kwam mijn zoontje op de ic terecht

<p>Vanaf 26 weken is mijn zwangerschap hobbelig geweest. Dit door vroegtijdige weeën. Met 32 weken ben ik geremd. En lag ik bijna elke week in het ziekenhuis met de angst te vroeg te bevallen. Uiteindelijk is mijn zoontje met 36 weken geboren.    Na deze hobbelige weken ging de kraamtijd...
Terug
Bovenaan