Zoekresultaten

1. K

Temperatuurdip innesteling. Wie ervaring?

<p>Hee Allemaal,</p><p>Laatste poging van een jaar proberen zwanger te worden. Vandaag echt een downdag:(</p><p>Om even een beeld te krijgen.</p><p>Mijn cyclus is altijd 30/31 dagen, 1x uitzondering 33&34 dagen. Eisprong op dag 19/20. Deze maand...
  2. K

Ineens veel bruin bloedverlies ruim week voor NOD

<div class="”card-avatar" data-v-0bb4dad0="””" data-v-3d1a9592="””"><div class="”left”" data-v-0bb4dad0="””"><div class="”details”" data-v-0bb4dad0="””"><div class="”name" data-v-0bb4dad0="””"><div class="”details”" data-v-0bb4dad0="””"><div...
  3. K

Kletstopic late ovualtie, korte luteale fase

<p>Helaas vandaag weer ongesteld geworden.</p><p>Ik heb mijn eisprong pas laat in de cyclus. Afgelopen maanden dag 20 positieve test, dus in de dagen erna de eisprong. Mijn temperatuur loopt na 4 dagen pas op. Maar voel de ei soms wel eens eerder</p><p>Dag 31 wordt...
  4. K

Welke extra vitamines slikken jullie allemaal?

<p>Hee Ladies,</p><p>Even nieuwsgierig welke vitamines jullie allemaal extra slikken. Of dat je uberhaupt extra vitamine slikt. </p><p>Ik slik de multi vrouw van luvovital. 2 visolie tabletten en 2 teunisbloemolie. Maar die laatste is voor de cyclus...
  5. K

Afscheiding na ovualtie

<p>Hee dames,</p><p>Deze ronde (4) een totaal andere cyclus.</p><p>Dus sommige dingen zijn nieuw voor me. Temperatuur loopt nu langzaam op ipv binnen een dag 0.2/0.3 omhoog. </p><p>En beetje vies, maar heb nu last van flinke witte afscheiding. Dat je het...
  6. K

Ervaringen temperatuur

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Toch een beetje in de war deze maand. Ronde 4. En voor het eerst het idee...
  7. K

temperatuur omhoog betekend sowieso eisprong?

<p>Lieve allemaal,</p><p>Deze maand een erg lange cyclus, zit op dag 29 momenteel. Vorige keren voelde ik de eisprong heel duidelijk. Temperatuur de hele maand zeer constant 36.3/36.4. Vanmorgen ineens 36.7. Natuurlijk kan er een uitschieter zijn, dus morgen even...
Terug
Bovenaan