Zoekresultaten

1. S

Slaapjkleding

Ik heb mijn kleine meid sinds een paar dagen uit de inbaker doek gehaald en in een winterslaapzak van 3.0 tog gelegd. Hieronder heeft ze alleen een romper met korte mouwen. Op haar bedje ligt nu alleen nog een lakentje. Nu meet ik haar temperatuur savonds en die is 37.1. Alleen als ze snachts...
  2. S

Verkouden

Mijn dochter is vandaag 11 weken oud. Ze lijkt verkouden. Ze hoest/niets veel. Het klinkt alsof ze last heeft van slijm/snot wat vast zit maar haar neus is helemaal vrij. Ze drinkt gewoon goed en heeft ook goede plasluiers. Ze heeft gelukkig ook geen koorts. Zijn er tips en/of trics...
  3. S

Voedingen

Hoe nu verder ? Mijn dametje krijgt normaal 5x 150cc+5. Ze kreeg om 20.30 d’r laatste fles en kwam dan -/+ 3.00 voor een fles. Nu kwam ze vanochtend pas om 5.15...voor mij en mijn man heerlijk natuurlijk? Maar hoe nu verder. Als ik vandaag verder voed zoals normaal, om 3.5 a 4 uur, dan kom...
  4. S

Slaapjes overdag

Wij proberen onze meid (10 weken oud) haar slaapjes te laten doen in d’r bed en/of de box. Dit wil tot op heden niet lukken. Ook is er over de dag nog geen ritme te vinden waarin ze zou moeten/willen slapen Hebben jullie wat tips die ons de goede kant op kunnen helpen ? Voeding...
  5. S

Gulzig drinken

Bij kleine meid drink te gulzig. Als ik niet oplet heeft ze de fles van 135cc binnen 10 min op. Ik gebruik de Phillips Avent Anti-Collic flessen met een nummer 1 speen. Nu heb ik gelezen dat er ook nog een speen bestaat die voor prematuren is. Waar kan ik deze kopen ? Ik zie wel de 0...
  6. S

Slaapritme voor overdag

Ik heb een vraag over de wakker momenten en het naar bed brengen van mij kleine meid. Ze is bijna 7 weken oud. Gelijk na de fles valt ze tijdens het boeren nog in slaap. Als je haar dan vervolgens neer wil leggen krijst ze de boel bij elkaar. Het lijkt erop dat ze alleen goed slaapt als ze...
Terug
Bovenaan