Zoekresultaten

1. T

Druk op de baarmoedermond

Hallo, Ik hen sinds twee dagen enorme druk als of de baby er elk moment uit wil komen ik ben op het moment 32 weken zwanger. En heb dit bij mijn eerste kindje nooit zo ervaren. Nu heb ik de afgelopen dagen ook wat slijm verloren. Dit heb ik al eerder gehad dit was heel normaal vertelde de...
  2. T

Zwanger symptomen

Hallo dames, Ik durf het bijna niet te zeggen. Maar bij me eerste zwangerschap was ik bijna direct misselijk ik had HG, had ik pijnlijke borsten en nu ben ik 5 week zwanger en heb ik nog helemaal geen 1 symptoom. Enige wat ik heb is 2 positieve zwangerschaptesten. Herkend iemand dit?
  3. T

Stoppen met speen 1 jaar

Hallo, Onze dochter is in november 1 geworden en heeft alleen nog een speen als ze slaapt. Alleen wat doet die boef in de ochtend gooit ze haar speen uit bed en gaat dan jammer/huilen. In de hoop dat wij haar komen halen. Dat doen we eigelijk nooit voor 6 uur. Maar als ze dan om 5 uur haar...
  4. T

Opnieuw zwanger worden

Hee, Ik heb een vraag aan jullie wij willen in het nieuwe jaar proberen om zwanger te worden van ons 2e kindje. Is het ook normaal om een lichamelijk onderzoek te laten doen om te kijken of alles weer normaal is naar de eerste zwangerschap. Ik had toen geen probleem met zwanger worden maar ik...
  5. T

Uren wakker in de nacht 11 maanden

Hallo ouders, Ik heb een dochter van 11 maanden die in eens heeft bedacht dat ze midden in de nacht niet meer hoeft te slapen. Afgelopen nacht was ze om 4 uur wakker tot half 6 en die nacht daarvoor van 1 uur tot 5 uur. Zo gaat het al een hele week. Ik probeer over dag zoveel mogelijk ritme er...
  6. T

6 maanden voedingschema

<p>Onze dochter is net 6 maanden. Ze begint nu echt vaste voeding te eten. </p><p>Ze krijgt nu om:</p><p>6:00 200 ml melk </p><p>10:00 fruithapje 100 tot 200 gram </p><p>12:00 180 ml melk </p><p>14:30 maïs...
  7. T

Baby al 3 maand verkouden

<p>Hallo,</p><p>Mijn dochter van 8 maand is nu al wel 3 maand verkouden no stop. Hoesten, neus verkouden en snot ogen af en aan. Ik heb haar matras al omhoog gedaan ui bij het bed, neus spray (maar dat mag ook niet te lang) lekker warme douche zodat het slijm wat los komt. de...
  8. T

Groente en fruithapje

<p>Hallo mijn dochter is nu 5 maanden en we zijn nu twee weken bezig met geven van groente en fruit hapjes. Alleen gaat dit nog niet van harte ze duwt het met haar tong iedere keer weer naar buiten. Ze eet dan ook niet meer als 1 eetlepel dat is ze er klaar mee. Hoelang duurde het bij...
  9. T

Hart luchen

<p>Hallo moeders.</p><p>Mijn vriend en ik hebben een dochter van 4.5 maand we hebben een beetje moeilijke start gehad ivm met huilbaby. Maar nu heb ik een vrolijk meisje niet het makkelijkste kind maar ik hou enorm veel van me baby. Nu slaapt ze al een aantal dagen heel slecht...
  10. T

Slapen 4 maanden

<p>Als eerst wil ik zeggen dat ik niet mag klagen maar onze dochter van 4 maand gaat tussen  6 en 7 op bed krijgt dat tegen 10 uur een fles en slaapt dan door tot 6 uur soms iets eerder en wil dan naar de fles niet veder slapen. Alleen eerst was dit niet zo was ze wakker om half 8 of 8...
  11. T

Welke speen bij rijstebloem dokter Brown

<p>Welke speen gebruiken jullie bij een rijstebloem fles. Wij hebben flessen van dokter Brown. </p>
  12. T

Rijstebloem en koemelkallergie

<p>Welke rijstebloem kun je gebruiken bij een koemelkallergie? Ik ga op die van olvarite kan sporen van melk bevatten. Is er ook rijstebloem die dat niet heeft?</p>
  13. T

Baby blijft spugen

<p>Hallo moeders</p><p>Onze dochter van 13 weken is vorige week zaterdag begonnen met spugen. Daarna volgde ook diaree. Maar geen koorts ik dacht zal wel een buikgriep zijn donderdag ook nog contact gehad met de arts van het consultatiebureau die zei het zelfde gewoon gestart...
  14. T

Baby wil niet slapen overdag

<p>Hallo moeders, Onze dochter van 9 weken wil overdag niet slapen. Hooguit 2 haze slaapjes. Vanuit de baby consulent moesten we haar in bed leggen 5 min wachten als ze dan nog huilt er uithalen wachten tot ze weer rustig is en weer in bed leggen. We zijn een week bezig maar ze slaapt nog...
  15. T

Baby wil niet slapen overdag

<p>Hallo moeders,</p><p>Onze dochter van 9 weken wil overdag niet slapen. Hooguit 2 haze slaapjes. Vanuit de baby consulent moesten we haar in bed leggen 5 min wachten als ze dan nog huilt er uithalen wachten tot ze weer rustig is en weer in bed leggen. We zijn een week bezig...
  16. T

Welke boeken?

<p>Hallo, Ik ben opzoek naar boeken die niet persee over de zwangerschap gaan maar over naar de zwangerschap. Over de baby wat je kunt verwachten, maar ook over de ontwikkeling van je kind.  Iemand die een goed boek kan aanraden? </p>
  17. T

Misselijkheid week 14

<p>Hallo,</p><p>Ik ben nu 14 weken zwanger en nog steeds geef ik meerdere keren per dag over. Ik heb primperan maar dit werk niet echt. Ik ben al 5 weken thuis omdat ik niet instaat ben om te werken. </p><p>Iemand die nog andere ideeën heeft of ervaringen? Ben al...
  18. T

Misselijkheid

<p>Hallo dames ik ben nu bijna 8 week zwanger en de misselijkheid wordt elke week erger. Ik heb al pillen gekregen van de huisarts maar die helpen ook niet meer. Iemand nog tips.?</p>
  19. T

Vriend in lichte paniek

<p>Hallo dames, </p><p>Nog een vraag aan jullie, mijn vriend en ik hebben 5 maanden geleden besloten dat we een kindje wouden en nu ben ik zwanger 4+2.</p><p>Me vriend is nu toch wel in paniek en heeft honderd doem scenario's in zijn hooft. Maar het komt er gewoon...
  20. T

Wanneer vertellen dat je zwanger bent?

<p>Hallo dames, </p><p>Wanneer hebben jullie verteld aan je ouders dat je zwanger bent. Ik ben niet zo goed in geheimen bewaren en al helemaal niet tegen over me moeder. Ik ben nu nog Maar 4+1 week zwanger maar ik weet het al 5 dagen. Me vriend vind dat we nog even moeten...
  21. T

Zwangerschap test mee kijken

<p>https://ibb.co/QXYGYCr</p><p>Ik zie een heel dun lijntje, zien jullie die ook of wordt ik gek. </p>
  22. T

Wanneer seks?

<p>Hallo,  Ik heb al veel gelezen hier en op het internet, ik maak gebruik van ovulatietesten om een piek te vinden maar wanneer moet je nu seks hebben. Ik gebruik de ovulatietest van clearblue. Nu doen we het wanneer ik de smilie tevoorschijn krijg.  Ik weet dat je het vaker kunt doen...
  23. T

Innesteling bloeding

<p>Hallo, </p><p>Ik heb een vraagje, wij proberen zwanger te worden. Maar afgelopen maand kon ik mijn eisprong niet vinden met de ovalatie test van clearblue. Ik moet over 6 dagen ongesteld worden maar heb nu al bloedingen. Kan zijn dat ik eerder ongesteld ben geworden of dat...
Terug
Bovenaan