Zoekresultaten

1. G

Piek hcg week 9 misselijkheid

Hoi dames, herkent iemand een piek qua misselijkheid bij 9 weken?
  2. G

Overgeven is ineens gestopt bij 7,5e week, zou dat zo blijven?

Hi dames, Vandaag ben ik 7,5e week zwanger. Afgelopen 2 weken heb ik doodziek op bed gelegen. Zelfs 2x aan het infuus wegens uitdroging. Nu sinds 2 dagen heb ik helemaal niet meer overgegeven. Ik voel me niet heel fit, maar merkt dat ik wel weer wat dingen kan doen :) Ik ben zo benieuwd hoe dit...
  3. G

Iemand ervaring met Zofran tegen zwangerschaps HG

Hoi allemaal, Ik ben momenteel 8 weken zwanger en ik heb HG (overmatig braken en 24/7 misselijk). Inmiddels al 2x opgenomen geweest in het ziekenhuis wegens uitdroging. Ik gebruik nu Emesafene en Primperan. Ik blijf zo ziek en voel me zo down. Nu is er als laatst redmiddel Zofran. Iemand daar...
  4. G

Alleen maar overgeven en aan jnfuus

Hallo allemaal, Ik ben ongeveer 7 weken zwanger van mijn 2e kindje. Helaas voel ik me zwaar beroerd. Ik moet alleen maar overgeven en lig de hele dag in bed. Ben gister ook opgenomen wegens uitdroging. Het infuus wat ik daar heb gekregen heeft wel geholpen. Ik voel me erg down en weet gewoon...
  5. G

Misselijk en overgeven eerste trimester + peuter rondlopen

Hallo allemaal, momenteel ben ik 7+2 weken zwanger. Ik ben 24/7 misselijk en moet meerdere malen per dag overgeven (4 tot 10 keer per dag). Ik vind het enorm zwaar, ook mentaal. Zeker omdat wij al een dochter van 20 maanden rond hebben lopen. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik tot 12 weken ook...
  6. G

Dochter 1,5 jaar voortaan 5.30/6.00u wakker en heel moe

Hoi allemaal! Mijn dochter van 1,5 jaar is ineens een uur vroeger wakker dan normaal. Ik hoor haar vanaf 5.30u al kletsen in bed. Wanneer ze gaat huilen haar ik haar eruit. Ze wil niet meer verder slapen, ook niet na de fles. Maar vervolgens is ze de hele ochtend dood moe, huilerig en niks is...
  7. G

Kinderwagen, autostoel en kinderstoel drama

Hoi allemaal, mijn dochter is bijna 1,5 jaar oud. Sinds een aantal weken krijgen wij haar amper in de kinderwagen. Het is krijsen, huilen, schreeuwen. Als we haar er dan eindelijk in de wagen hebben blijft ze huilen en overstekken totdat ze er weer uit mag. Zelfde geldt voor de autostoel, met...
  8. G

Telkens ziek door op vang, ouders helaas ook

<p>Hallo, mijn dochter is 11 maanden en gaat 2 dagen in de week naar de kinderopvang. Ze gaat hier al heen vanaf dat ze 3 maanden oud is.</p><p>Nu is zij, om de havenklap ziek. Meestal valt het bij haar nog wel mee, echter worden wij als ouders ook telkens ziek. Al meerdere...
  9. G

Baby 10 maanden vroeg wakker maar meteen weer moe

<p>Hoi! Mijn dochter van 10 maanden slaapt (meestal) van 19.00 tot ongeveer 7.00u, super netjes dus. Maar sinds kort wordt ze telkens al tussen 5.30-6.00u wakker. Ik denk van de honger!? Ze is dan nog super moe maar kan niet verder slapen totdat ze een fles heeft gehad. Tijdens het geven...
  10. G

Baby 8 maanden heel snel weer moe

<p>Hoi! Mijn dochter van 8 maanden slaapt van 18.30/19.00 tot 6.00/6.30u. Heel netjes dus. Echter is ze in de ochtend alweer super snel moe. Ze begint om 8.00u alweer de jengelen en in haar ogen te wrijven. Als ik haar dan in bed leg doet ze een power nap van 45 min. Vervolgens krijgt ze...
  11. G

Wanneer gaat baby kruipen en zitten

<p>Hoi! Mijn dochter van 6 maanden kan al erg goed omrollen en lang op haar buik liggen en spelen. Ze probeert te kruipen maar ze is heel erg gefrustreerd omdat dit niet lukt. Elke keer als we haar op haar rug leggen rolt ze gelijk om en begint ze soort van te tijgeren, ze begint te...
  12. G

Tips voor type papfles 6 maanden

<p>Hoi, iemand tips voor een goede papfles voor 6 maanden? Pap loopt snel vast in het tuitje…</p>
  13. G

Slaapjes overdag

<p>Hallo allemaal, mijn baby is momenteel 5 maanden oud. Sinds kort kan ze omrollen en dit is nu helemaal haar ding, ze is erg actief. Sinds ze kan omrollen merk ik dat ze moeilijk in slaap komt, met name overdag. Het zijn ook steeds hazenslaapjes. Hiervoor sliep ze smiddags echt uren. Wat...
  14. G

Welke fles gebruiken voor pap fles

<p>Hallo! Mijn dochter van 4 maanden krijgt af en toe een flesje met een paar schepjes rijstebloem. Ik heb de fles van Dr Brown, speen fase 3. Hier komt de pap amper doorheen. Iemand tips?</p>
  15. G

Hoe lang duurt 4 maanden slaapregressie?

<p>Hallo! Hoe lang duurde bij jullie de 4 maanden slaapregressie? Mijn dochter gaat er momenteel doorheen, 4 nachten op rij is ze vaak wakker. Vannacht wel weer goed geslapen van 00.00-6.00u. Normaal sliep ze van 23.00-7.00/7.30u. Tips?? </p>
  16. G

4 maanden slaapgeressie -> papfles?

<p>Hoi! Mijn dochter is 4 maanden en sliep al weken door van 23.00-7.00u. Nu ineens wordt ze 1-2 keer per nacht wakker (met honger). Het CB zei dat ze in de fase zit waarin ze probeert om te rollen en dat ze daardoor slechter slaapt. Ze gaf als tip om rijstebloem bij de late fles van...
  17. G

‘s Avonds moeilijke uurtjes

<p>Hoi, wie kan mij helpen/tips geven over het volgende. Mijn dochter is 3,5e maand en is een held in hazenslaapjes overdag. Haar dutje in de ochtend duurt wel 2/2,5u. Maar vanaf dan zijn de slaapjes niet langer dan 45 min. Hierdoor is ze vanaf 17.00u moeilijk tevreden te houden. Het is...
  18. G

Wanneer avondfles eraf

<p>Hoi! Mijn dochter is momenteel 3,5e maand en ze krijgt om 23.00u haar laatste fles (210 cc). Ze slaapt dan door tot 7.00u :)</p><p>Nu vraag ik me af, hoe weet je wanneer de avondfles eraf kan? Ik moet haar altijd wakker maken om 23.00u en ze is dan echt in hele diepe slaapt...
  19. G

Verkouden baby

<p>Hoi, mijn dochter van 13 weken is heel verkouden. Het begon met een neusverkoudheid en nu in het gezakt naar haar keel. Hierdoor hoest ze en is ze erg schor. Ik heb neusspray, haar bedje beetje omhoog en een ui naast haar bed. Nog andere tips? Ik doe geen oog dicht ;)</p>
  20. G

Doorslapen baby

<p>Hoi! Wanneer ging jullie baby doorslapen? </p>
  21. G

Huilen bij naar bed gaan

<p>Hoi, mijn dochter van 12 weken gaat altijd rond 19.00u naar bed. Ze slaapt altijd erg goed, ook overdag. Echter als ik haar om 19.00u naar bed breng begint ze te krijsen. Dit duurt vaak een half uur tot uur. Herkent iemand dit? Gaat dit over?</p>
  22. G

Doorslapen

<p>Hoi, wanneer sliep jullie baby door? Mijn dochter is 11 weken en ze slaapt af en toe door van 23.00-6.00 :) Sommige nachten ook weer niet en dan wordt ze om 4/5u wakker voor een voeding. Zou dit het begin zijn van doorslapen? Ik ben benieuwd of jullie dit herkennen! Ik begrijp ook dat...
  23. G

Baby wil liever in maxicosi dan in de grote bak

<p>Hoi, mijn dochter van 10 weken wil liever tijdens het wandelen in de maxicosi dan in de bak. In de bak komt ze moeilijk in slaap omdat ze nog alle kanten op gaat. In de maxicosi ligt ze lekker knus en slaapt ze heerlijk. Herkent iemand dit?</p>
  24. G

Nachtvoeding

<p>Hoi hoi, mijn dochter is bijna 10 weken en krijgt altijd rond 23.00u haar laatste fles. Normaal wordt ze dan pas rond 4/5 weer wakker voor de nachtvoeding. Ze slaapt daarna altijd tot 7.30/7.45u. Nu ineens sinds 4 nachten wordt ze al om 2.00/2.30u wakker voor de fles. Daarna wordt ze om...
  25. G

Ineens in de nacht vaker willen drinken

<p>Hoi, mijn dochter van bijna 10 weken sliep eerst elke nacht 5/6 uur achter elkaar door. Nu sinds 2/3 dagen heeft ze ‘s nachts elke 3 uur honger. Ze begint dan heel onrustig en gulzig te drinken, maar drinkt de fles niet op. Sinds 3 dagen drinkt ze overdag haar fles ook niet altijd...
  26. G

Doorslapen

<p>Hoi, mijn baby van 9 weken krijgt altijd rond 23.00/00.00 de laatste fles. Daarna wordt ze rond 4.00/5.00 weer wakker en krijgt ze nog een klein flesje. Daarna slaapt ze vaak tot 7.45u. Super goed dus! Gisternacht sliep ze ineens van 00.00 tot 7.00u, uit zichzelf. Helaas vannacht weer...
  27. G

Baby wil overdag weinig slapen

<p>Hoi, mijn dochter is bijna 9 weken oud en heeft veel moeite met slapen overdag. Ze komt moeilijk in slaap in haar eigen bedje. Terwijl ze in de auto, kinderwagen of wipstoel zo weg is. Ik doe erg mijn best om een routine aan te houden, etc. Hoort dit bij de eerste periode? Wanneer gaat...
  28. G

Onrustig slapen baby 8 weken

<p>Hoi allemaal,<br />Mijn dochter van 8 weken slaapt erg onrustig. Overdag kost het haar veel moeite om in slaap te komen. Uiteindelijk lukt het wel, maar vaak pas na een uur in bed liggen vallen haar ogen dicht. Ze gaat altijd rond 20.00u naar bed, ook dan kost het haar veel...
  29. G

‘S avonds altijd huilen

<p>Herkent iemand het huil uurtje in de avond? Onze dochter van 8 weken huilt elke avond rond 19.00u 1 tot 2 uur. Ik krijg haar dan alleen rustig door te wandelen of een stukje rijden in de auto. Herkent iemand dit? En wanneer gaat dit over?</p>
  30. G

Huil uurtje

<p>Hoi, mijn dochter van 7 weken is elke avond tussen 18.30 en 21.00u ongeveer 1 a 2 uur aan het huilen. Herkent iemand dit? En wanneer wordt dit minder? Ik merk dat ze dan wel heel moe is. Op bed leggen heeft geen zin, dan raakt ze totaal over stuur. Iemand nog tips?</p>
Terug
Bovenaan