Zoekresultaten

1. A

Weet iemand wat dit is??

Hallo dames, Mijn dochtertje is geboren met een plekje op haar rug. Vanuit de GGD zeggen ze dat het niks is en het vanzelf verdwijnt. Alleen nu zijn we 7 maanden verder en het lijkt juist te verergeren. Het staat een beetje bol en voelt 9/10x warm aan. Iemand enig idee wat het is...
  2. A

Rare geur?

Hallo dames, Ik ben momenteel 14w en 4d zwanger en heb sinds een paar dagen dat ik een een hele rare geur ruik. Heb het huis van top tot teen schoon met chloor en alles schoon gemaakt maar ruik het nog steeds. Vandaag het gevoel gehad dat ik mezelf ruik en ben onderhand 3x onder de douche...
  3. A

Geslacht al te zien?

Goedenavond dames! Ik hoop dat de foto te zien is en of jullie al kunnen zien/raden wat het wordt!? Veel liefs!? https://ibb.co/fYTCpcC
  4. A

Komen de tandjes door?

Hee dames,<br />Sinds afgelopen vrijdag is mijn dochtertje ziek. ‘S nachts koorts die oploopt tot wel 40 graden, overdag tussen de 38 & 39 graden. Ze huilt super veel, slaapt en drinkt slecht. Volgens mijn moeder komt dit door haar tandjes die doorkomen. (Ze is nu 4 maanden en bijna 2...
  5. A

4 maanden geleden bevallen & weer zwanger..

Hallo dames, Ik ben in november bevallen van een gezond meisje!❤️ vorige week een test gedaan omdat mijn menstruatie weg bleef en wat blijkt.. ik ben weer 5 weken zwanger en ben eind oktober uitgerekend. natuurlijk ben ik blij en helemaal gelukkig weer. Maar ik weet niet hoe ik dit ga doen...
Terug
Bovenaan