Zoekresultaten

1. F

Vrolijke meisjesnamen

We hebben enkele namen in onze top 3 maar ik blijf twijfelen. Vandaag kwam ik een leuke naam tegen maar deze is helaas al in gebruik bij de familie van mijn vriend. Heeft iemand nog suggesties? We houden van namen van 2 lettergrepen met een vrolijke, speelse bijklank.<br />
  2. F

Klopte bij jou de ramzi theorie (geslacht)?

<p>Hoi</p><p>ik vind op het internet nogal wisselvallige reacties over de betrouwbaarheid van de ramzi theorie: het bepalen van het geslacht bij 6-8 weken echo obv locatie vd placenta. Vroeg me af of hier mensen zijn die dat hebben bekeken en of het nadien bleek te kloppen of...
  3. F

vraag ivm kinderopvang

<p>Hoi, ik ben een week zwanger en kreeg net al het nieuws dat een van kdv's die ik op het oog had tot november vol zit. Bij een andere mogen we volgende week langs gaan. Ik vroeg me af hoe anderen dit doen als je nog maar zo pril zwanger bent, ik kan nu nog niet op werk afspreken hoe ik...
  4. F

Positieve test maar licht lijntje op nod

<p>Ik heb sinds 11 dpo enkele testjes gedaan en zag tot mijn verbazing direct een lijn. Vandaag 16-5 is mijn NOD, het testje loopt wel op maar is deze niet te licht voor op NOD? Ik voelde wel elke dag enkele keren menstruatie krampen.      https://ibb.co/3F3crFJ</p&gt</p>
  5. F

Luteale fase bruine afscheiding

<p>Ik heb wat schrik dat mijn luteale fase te kort is. Maar moet je dagen met een (klein ) beetje bruine afscheiding  tellen als start menstruatie of pas vanaf helder bloed?</p>
  6. F

Ovulatietest blijft licht streepje, zonder piek

<p>Hoi</p><p>Ik gebruik nu voor het eerst ovulatietesten (dipstick sensitest). Ben normaal vrij regelmatig. </p><p>Maar al 5 dagen enkel een licht streepje. Wat doe ik best, stoppen met testen of doorgaan, volgende cyclus wat vroeger testen of?</p>
Terug
Bovenaan