Zoekresultaten

1. A

Nacht laten huilen

Mijn zoontje is dinsdag alweer 9 maanden! Maar nog steeds de nacht niet over.... speen werkt niet en oppakken om in slaap te wiegen werkt ook niet want dan is hij klaar wakker en kijkt hij alle kanten op.... dus geven we toch maar de fles, want dat is het makkelijkst en snelst.... Hij komt nu...
  2. A

Baby 7 maanden slaapt nog steeds niet door

Onze zoon nu al 7,5 maand, slaapt nog steeds niet door... Hij krijgt genoeg voeding overdag. 4x 180+6 flesvoeding Warm eten en fruit. Af en toe wat brood,maar dit gaat nog niet zo erg, plakt alles op zijn gehemelte) Die flesvoeding bouw ik nog niet af omdat hij dus nog steeds komt in...
  3. A

Wel of geen lakenje over slaapzak

Onze knul is alweer 7 maanden en best een bezige bij. Met slapen doe ik hem in de slaapzak en een stak lakentje van fedde en kees (met een rits) omdat ik dan denk dat hij dan langer gaat slapen, maar laatste tijd rolt hij steeds op zijn buik onder dat lakentje. Kan dat kwaad?? Soms voordat...
  4. A

Avondritueel baby en peuter

Ik heb 2 zoontjes, van 2,5 jaar en 3 maanden. Maar vind nu wel Lastig om een avondritueel te maken voor mijn jongste zoon. Toen mijn oudste zoon zo jong was ging ik rond 19.00 naar boven: wassen met washandje, pyjama aan, de fles in de schemer, liedje zingen en op bed. Maar mijn...
  5. A

Baby/ sabbelen op handjes /inbakeren

Een kleine vraag Mijn zoontje nu 3 maanden. Zodra ik die op bed leg wil hij op zijn handjes sabbelen, maar ik heb hem nog ingebakerd in de puckababy, maar dan doet hij dit op de zak zelf. Maar ik wil hem graag in een gewone zak gaan leggen... maar zou hem hem dan niet zichzelf wakker...
  6. A

Inbakeren afbouwen

Mijn zoontje is nu 12 weken en wil eigenlijk nu wel proberen met afbouwen van inbakeren. Mijn oudste zoontje had ik tot 5maanden strak ingebakerd en vond het verschrikkelijk het uitbakeren. Nu heb ik mijn jongste in de puckababy mini gedaan zodat hij wat meer bewegingsvrijheid heeft, in de...
  7. A

Baby, peuter en veel tv....

Oke, misschien moet ik horen dat andere mensen dit ook hebben en anders tips hoe ik het anders kan doen haha. Ik heb nu een zoontje van 2,5 jaar en een baby van 12 weken. Maar mijn zoontje kijkt nu sinds komst van de kleine wel veel meer tv.... En soms word ik er gek van! Het weer werkt...
  8. A

Drinkt weinig afgekolfde melk uit fles

Hai,Ik wil gaan stoppen met borstvoeding, omdat mijn zoontje (2 maanden oud en 6,2kg) zo slordig drinkt en veel lucht aanzuigd(ik teveel melk en hij verkeerd aanhapt, alles al geprobeerd lactatiekundige ect)<br />Ik geef hem al vanaf begin bijna elke dag de fles maar dan 60cc en dronk hij...
  9. A

Bv op verzoek / avondritueel

Ik ben toch erg benieuwd hoe jullie dit doen. Mijn zoontje is nu 8 weken oud en ik geef borstvoeding op verzoek. Maar er zit nog geen regelmaat is. Ene dag drink hij 5x op een dag andere dag 6x. Ook de tijden zijn steeds anders, ik probeer altijd 3uur ertussen te laten. Mijn ritme is...
Terug
Bovenaan