Zoekresultaten

1. M

Nachtvoeding afbouwen

Hoi allemaal, Ik hoop dat jullie tips voor ons hebben! Ons zoontje is 4 maanden en zit sinds deze week op 180/6, nu heb ik begrepen dat hij dan eigenlijk maximaal 5 flessen mag en in de nacht de fles zou moeten laten vallen. Alleen nu komt hij in de nacht nog wel, we proberen hem dan eerst...
  2. M

Baby 13,5 week blijft verkouden

Hoi allemaal, Onze zoon van bijna 13,5 week is al bijna 3 weken verkouden. We gebruiken al een tijdje een aantal keer per dag zoutoplossing, alleen het wil niet echt werken en in de avond is het uiteraard weer erger. Hierdoor slaapt hij slecht en net nu het eindelijk wil lukken zelfstandig te...
  3. M

Baby 10wkn slaapt niet zelfstandig

Hoi allemaal, Mijn zoontje is nu ruim 10 weken en slaapt helaas niet zelfstandig en niet (meer) in zijn eigen bed. Sinds +/- anderhalve week wil hij de hele dag alleen nog maar bij ons slapen (op ons…) en niet meer in z’n eigen bed. We hebben alles al geprobeerd; kruikje in bed, T-shirt van...
  4. M

Baby 6wkn kreunt erg in slaap

Hola allemaal! Mijn baby is bijna 6 weken en kreunt / maakt veel geluid in zijn slaap, eigenlijk voornamelijk na de nacht voeding (krijgt KV). Komt dit iemand bekend voor? Is dit zorgelijk en hoelang duurt dit? 9 van de 10x slaapt hij wel.
Terug
Bovenaan