Zoekresultaten

1. B

Doorslapen

Goedemiddag, Mijn zoontje van 9 weken heeft van gisteren 9 uur savonds tot vanmorgen half 7 geslapen. Nu is dit heerlijk maar ik vraag me af of dat niet te lang is voor hem zonder flesje. Hoeveel uren kan en mag hij maximaal slapen zonder een fles te drinken?
  2. B

Koud of warme fles?

Hallo dames, Ik heb een zoontje van 2 maanden nu. <br />Een zeer warmbloedig kindje, hij is altijd snel warm namelijk. <br />Nu vroeg ik me af met de stijgende temperaturen, is het dan nog wel fijn voor hem om de fles zo warm te maken? Of kan het bijvoorbeeld ook lauw of zelfs koud...
  3. B

Navel geneest niet

Goedemorgen dames, Zoals de titel al zegt geneest de navel van onze zoon niet. Wij hebben een echo van zijn navel gehad en wachten nu op de uitslag. De kinderarts vermoed een abces in de buik onder de navel maar heeft ons ook voorbereid dat de navel misschien is gaan verbinden met blaas of darm...
  4. B

Flessenwarmer

Hallo dames, Ik heb een flessenwarmer gekocht, nu staat in de instructies dat je de hoeveelheid water even hoog moet hebben als de hoeveelheid melk. Het gedeelte met de melk moet dus volledig onder water. Maar mijn baby drinkt al zo veel dat de melk boven het water uitkomt. Er past geen...
  5. B

Post natale depressie

Dag dames, Ik zit met een post natale depressie en ben nu net begonnen met het zoeken van hulp. Nu merk ik dat dit heel erg moeilijk gaat. Ook heb ik totaal geen idee wat ik kan verwachten. Ik ben heel bang dat ze me een pilletje en wat gesprekjes geven en dan klaar. Dat zou eigenlijk...
  6. B

Misselijk einde zwangerschap?

Hallo dames, Bijna de hele zwangerschap niet misselijk geweest alleen veel maagzuur maar ook dit was te doen. Nu ben ik 36 + 3 weken en extreem maagzuur en aldoor misselijk erbij. Hebben meer vrouwen dit zo gehad?
  7. B

Kleertjes

Goedeavond, Over ongeveer 2 maanden ga ik bevallen. Hierom ben ik nu bezig met kleertjes uitzoeken. Volgens de kraamzorg heb je genoeg als je van elke maat en elk soort kleding stuk 4 hebt. Dus bijv. 4 truitjes maat 50 en 4 truitjes maat 56. En zo voort voor broekjes en rompers e.d. Nu...
  8. B

Borstvoeding

Goedemorgen, Ik ben van plan na de bevalling borstvoeding te geven. Nu is mij verteld dat ik de eerste week / paar weken mezelf en onze zoon elke 2 uur moet wakker maken voor een voeding. <br />Dus echt de wekker om de 2 uur zetten. <br />Ik vraag me af of er vrouwen zijn die dit op...
  9. B

Baby kleertjes

Lieve vrouwen. Ik ben zo stom geweest ?. 2 weken geleden heb ik veel lieve babykleertjes besteld. Deze wilde ik alvast wassen dus ik heb ze in de wasmachine gedaan op een speciaal programma genaamd babykleertjes. So far so good. Ik had alleen niet door (vast door vermoeidheid) dat dit...
  10. B

Baby niet voelen

Dag dames. Ik ben nu 26+2 en normaal gesproken schopt de kleine vrij hard en ook meestal wat vaker achter elkaar. <br />Ondanks dat de placenta over mijn buik loopt kan mijn partner de schopjes ook voelen. <br />Maar vannochtend heb ik alleen 1 zacht schopje gehad. En vanmiddag had...
  11. B

Vrucht water breken

Goedeavond. Ik ben nog niet zo ver maar ik vraag het toch alvast zodat ik eventueel nog iets kan aanschaffen als dat nodig is. Ik vroeg me namelijk af, Hoe hebben jullie dat gedaan met bijvoorbeeld de auto stoel en het bed en je water breekt? Hoe hebben jullie die beschermd? Of als je...
  12. B

Baby horen

Goedeavond. Ik lag net op de bank en mijn man legde zijn oor op mijn buik. <br />Ineens zegt hij dat hij de baby kan horen. <br />Hiermee bedoelde hij dat hij (in zijn woorden) water geluiden hoort. Hoe de baby het vruchtwater "verschuift" zeg maar. <br />Vergelijkbaar met...
  13. B

Oei ik groei

Dag dames. Wat vinden jullie van de oei ik groei app? Ik lees verschillende recenties en hij kost 5 euro vandaar dat ik wat twijfel. Thank you!
  14. B

Dilemma

Goedeavond Ik heb een dilemma. Het is namelijk zo dat ik niet zeker weet of dit wel allemaal goed komt. Ik ben nu bijna 21 weken zwanger. Het gaat eigenlijk wel goed. De baby was volgens de 20 weken echo gezond en ik ook naast een tijdelijke lage bloeddruk. Het feit wil alleen dat ik...
  15. B

Resus

Goedeavond, Is er misschien iemand die mij in makkelijke taal kan uitleggen hoe resus werkt? Wand ik begrijp er echt helemaal niks van. Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik O negatief ben en dat er gekeken moet worden naar de bloedgroep van de baby vanwege afweer stoffen. Dit heeft...
  16. B

Verandering van je haar

Lieve dames. Ik ben nu 18 weken zwanger en alles gaat gelukkig heel goed ?. Toch heb ik nog ergens hulp bij nodig. Sinds enkele weken is mijn haar zo veranderd. Van dik en sterk ineens naar droog, futloos en vol klitten. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt zo erg. Wat kan ik hieraan...
  17. B

Fietsen

Voor alle vrouwen die veel met de fiets doen: Hoelang hebben jullie het fietsen volgehouden? Tot aan welke week / maand zeg maar? Groetjes ?
  18. B

Besef

Hello sunshine :) Ik ben nu 15 weken zwanger en heb al heel wat dingetjes gedaan voor de babykamer en 3 goede echo's gehad en goede nipt en alles prima in orde. Maar toch is het nog steeds niet echt tot me door gedrongen dat ik zwanger ben. Ik snap het wel met mijn verstand maar niet met...
  19. B

Leeftijd

Dag dames.<br />Wat was de leeftijd waarop jullie je eerste kindje kregen? Ik word 27 net voor de kleine er is en merk dat er veel verschil is in mening. <br />Sommigen vinden mij jong en sommigen vinden dat het al veel eerder had gekund. <br />Wat vinden jullie?<br...
  20. B

Zwangerschaps broek

Hallo lady's Ik ben nu 2 maanden zwanger. Al vanaf dag 1 is mijn buik enorm opgezet vanwege prikkelbare darm syndroom. Hierom heb ik toch alvast een zwangerschaps broek gekocht wand de oude broeken kon ik niet meer aan en constand in je joggingbroek vind ik ook niks. Maargoed. Ik koop...
Terug
Bovenaan