Zoekresultaten

1. W

Eerste ongesteldheid na miskraam

<p>Hallo allemaal,<br />Bijna 5 weken terug heb ik voor de tweede keer een miskraam gehad. Na de eerste MK had ik bijna 2 weken bloedverlies, en 2 weken daarna had ik weer gewone cyclus. Prima dus.</p><p>Maar deze keer is het compleet anders: Na 4 weken bloedverlies na de...
  2. W

Meerdere miskramen, wellicht probleem schildklier? Onzekerheid maakt me gek!

<p>Ik schrijf dit topic voornamelijk om het even van me af te schrijven, aangezien hier wellicht mensen zitten met dezelfde problemen. Of wellicht weet iemand iets te melden wat mij kalmeert / duidelijkheid geeft.</p><p>Mijn partner en ik hebben inmiddels 2 miskramen achter de...
  3. W

Bloedverlies + steken

<p>Hallo allemaal, ik ben inmiddels 6 weken en 3 dagen zwanger. Kreeg vanmiddag ineens een uur lang steken in mijn buik, waarna ik na het toilet ging en daar zag dat ik helderrood bloed had verloren. heb gelijk de verloskundige gebeld en kan vanavond nog terecht, maar ze gaf al aan dat ik...
  4. W

Overtijd maar negatieve test

<p>Afgelopen donderdag was mijn NOD, ik zit inmiddels dus 4 dagen na NOD. Normaal is mijn cyclus binnen 1 dag afwijking. Vanmorgen heb ik met ochtend urine een zwangerschapstest gedaan (dipstick van 2besure). Op deze was heel licht een tweede streepje te zien, maar de test was echt niet...
  5. W

Ovulatietest positief, doortesten of niet?

<p>Mijn man en ik hebben een kinderwens en zijn aan het klussen voor een eerste kindje. Begin juni had ik een positieve test in handen. Helaas kreeg ik in week 7 last van bloedverlies en bleek bij een echo dat ik een miskraam had gehad; de vk zag al niets meer zitten in mijn baarmoeder...
Terug
Bovenaan