Zoekresultaten

1. K

Ben ik zwanger?

Hi allemaal, Mijn vriend en ik zijn vorige maand begonnen aan een Icsi traject. Op 22 mei heb ik een punctie gehad en op dezelfde dag 6 klikjes ovitrelle. Op 27 mei heb ik een verse 5 daagse terugplaatsing gehad. Om te kijken of de ovitrelle al uit mijn lichaam is heb ik op 10dpo een test...
  2. K

Uitslag uroloog spannend!!

Hi allemaal, Inmiddels hebben mijn vriend en ik een tijdje geleden een afspraak gehad bij de fertiliteitsarts en daaruit is gebleken dat er 0.0 zaadcellen zat in zijn ejaculaat. We zijn vanaf daar door verwezen naar de Uroloog. Inmiddels heeft hij bloed geprikt en vorige week vrijdag een echo...
  3. K

azoöspermie

Hi allemaal, Een tijdje geleden zijn mijn vriend en ik na een jaar proberen doorgestuurd naar een fertiliteitsarts. Wij zijn beide onderzocht en bij hem zijn er 0.0 zaadcellen gevonden. Flinke domper en dat is nog mild omschreven. We zijn nu voor verder onderzoek doorgestuurd naar het...
  4. K

Geen zaadcellen gevonden

Hi allemaal, Mijn vriend en ik zijn inmiddels 17 maanden bezig voor ons eerste kindje. Een tijdje geleden zijn we doorverwezen naar het ziekenhuis voor onderzoeken. Gister hebben wij te horen gekregen dat er 0 zaadcellen gevonden zijn bij mijn vriend. Je kan je voorstellen dat dit een klap in...
  5. K

Geen zaadcellen gevonden

Hi allemaal, Mijn vriend en ik hebben vandaag te horen gekregen dat er 0 zaadcellen gevonden zijn bij mijn vriend. Je kan je voorstellen dat dit een klap in ons gezicht is. We hebben nu een afspraak staan voor verdere onderzoeken maar ik ben benieuwd of iemand hier toevallig het zelfde heeft...
  6. K

Vruchtbare periode en bloedverlies

Hi allemaal, Mijn vriend en ik proberen inmiddels 16 maanden om in verwachting te raken van ons eerste kindje. Ik heb zelf een onregelmatige cyclus van 29-34 dagen met een keer een uitschieter van 42 dagen. Om onze kans op een zwangerschap te vergroten maak ik gebruik van ovulatie testen...
  7. K

Innestelingsbloeding?

Hi allemaal, Mijn vriend en ik zijn inmiddels 16 maanden bezig met onze kinderwens. Ik heb een onregelmatige cyclus tussen de 29 en 34 dagen. Afgelopen maand had ik voor het eerst een ‘ovulatiebloeding’. Daar ga ik tenminste vanuit. Normaal gebruik ik ovulatietesten maar omdat we op vakantie...
  8. K

Late eisprong en dus late NOD?

<p>Hoi dames, </p><p>ik ben nieuw hier en merk dat ik wat onzeker wordt en ik heb jullie hulp nodig. Normaal is mijn cyclus standaard 30 dagen en is mijn ovulatie later dan officieel zou moeten. ik maak zelf gebruik van ovulatie testen en meestal duren mijn vruchtbare dagen 4...
Terug
Bovenaan