Zoekresultaten

1. G

34 weken

Pffff hallo allemaal Ik ben 34 weken zwanger en sorry kan er niks aan doen maar ben we echt helemaal klaar mee en eerlijk heb al veel ananas gegeten maar helpt niet ik heb wel harde buiken maar die horen bij mij ik.krijg heen geplande keizersnede meer ze willen graag dat ik gewoon vaginaal ga...
  2. G

Ziekenhuis

Hoi allemaal Ik heb week in ziekenhuis gelegen ben nu 30weken zwanger .. Ik had erge pijnn in me rug ik heb weeën remmers gehad .. En toen moest ik blijven want me baarmoedermond hals vonden de artsen te kort 16cm dus kreeg voor de zekerheid longrijping prikje ..nu ben ik weer thuis...
  3. G

Zwanger geplande keizersnede

Hoi allemaal Ik ben inmiddels 29 weken zwanger Maar valt me erg zwaar ben erg moe enz Ik heb gehoord dat ik een geplande keidersnee krijg vind dit erg spannend allemaal hoe is dat bij jullie verlopen ?? Ik heb al dochter van 8 maar die is met 33 weken gehaald spoedkeizersnee dus daar...
  4. G

Mama in Emmeloord

Ik ben een mama uit Emmeloord heb een dochtertje van 8 en ik ben zwanger van de 2 de ❤️ uitgerekend in april 2022 lijkt me leuk om mama’s te leren kennen
  5. G

Tandenpoetsen

Hoi allemaal Ik ben nu 13 weken zwanger Heeft iemand zelfde probleem als ik ? Zodra ik me tanden wil poetsen word ik misselijk en moet ik overgeven als ik de tandpasta al proef maar ja me tandvlees raakt ondstoken iemand ideetjes ?
  6. G

Medicijnen bloed verdunners

Hoi allemaal Ik moet tot 36 weken die bloed verdunners slikken die moet je oplossen in beetje water dan op drinken ba ik ga er van kokhalzen hoe nemen jullie die tabletjes in ? Tips graag
  7. G

ap groep voor april 2022

Lijkt me leuk om in een ap groep te zitten voor de gene die mama worden of weer mama worden in april 2022 Dan kan wat ervaringen vragen lezen enz
Terug
Bovenaan