Zoekresultaten

1. G

Huilen bij oma verder bij niemand

Hoi hoi, Mijn dochter van nu 4,5 maand begint steeds te huilen als ze mijn moeder, vader of mijn oma ziet. Ik word hier ontzettend verdrietig van want verder huilt ze eigenlijk bij niemand. Soms huilt ze als er iemand in de wagen komt kijken, maar bij de opvang huilt ze niet naar de juffen, bij...
  2. G

Corona

Hoi hoi, Mijn man testte vanmiddag positief op Corona. Hij had zaterdag al klachten maar testte toen negatief. Vandaag toch nog maar een keer getest en toen positief. Ik test negatief en onze baby van vier maanden lijkt nog niks te hebben. Heeft er iemand ervaring met Corona in huis en een...
  3. G

Baby rolt s nachts op zij, 3 maanden

Hi!Mijn dochter van bijna 3 maanden rolt s nachts op haar zij. Zij slaapt normaal in een inbakerzak omdat zij zichzelf wakker slaat. Ik vind het echt een heel naar idee dat ze op haar zij rolt. Dit doet zij overdag niet, alleen in haar slaap. Heeft iemand hier ervaring mee en tips voor? Ik vind...
  4. G

Baby haalt wakkertijd niet

Hi! Onze dochter is nu 8 weken oud. Wij volgen de richtlijnen van de tips uit het boek ‘Droomritme’. Daarin staat dat haar wakkertijd 60-90 minuten is. Onze dochter haalt dat overdag eigenlijk haast nooit. 45 minuten zijn meestal de max en dan valt ze weer in slaap. Na 18:30 wil ze niet...
  5. G

Regeldag maar weinig drinken

Hoi hoi, Gister een pittige dag gehad met onze kleine meid van 6 weken. Ze was enorm jengelig. Korte slaapjes, onrustig en wilde niks. Drinken wilde ze ook niet en heel de dag heeft ze hele kleine beetjes gedronken. Uiteindelijk is ze om 21:30 in slaap gevallen in haar bedje en werd ze om...
  6. G

Baby drinkt kleine beetjes

Hoi hoi, Onze meid is nu 5,5 week oud. Dronk altijd haar flesjes goed leeg. Ze was erg traag en moesten van het cb naar een grotere speen. Dat werkte goed. Ze dronk daardoor vlotter. Nu de afgelopen week drinkt ze ineens kleine beetjes. De ene keer 40 cc dan een keertje 70 en soms ook weer een...
  7. G

V boven billen

Hi! Op 19 april ben ik bevallen van ons eerste kindje. Na een pittige bevalling kwam de kinderarts nog even checken. Dat schijnt de normale gang van zaken te zijn na een bevalling die ik heb gehad. De kinderarts zag boven haar billen een V. Hij zei dat we ons hier geen zorgen over hoefden...
  8. G

Help ik heb Corona 16 weken zwanger

Ha lieve mama’s / mama’s to be, Ik zit behoorlijk in de rats. Ik ben gisteren positief getest op Corona. Mijn klachten zijn tot nu toe mild. Hoofdpijn, hoesten en een klein beetje verkouden. Geen koorts. Ik maak mij nu ontzettend zorgen om onze kleine meid. Ik ben morgen 16 weken zwanger en...
  9. G

Coronavaccin

Hi! Ja, ik weet het. Er zijn over het vaccineren al wat topics, maar ik heb net even een andere vraag. Een heel lang verhaal kort: Wij zijn drie jaar bezig geweest om zwanger te mogen raken. Ik ben nu 15 weken zwanger van ons eerste wonder. Intens blij en dankbaar natuurlijk! Nu komt...
  10. G

Gluten- en zuivelvrij kan mijn kindje dit straks wel eten?

Hi meiden! Ik eet geen gluten en geen zuivel. Dit omdat ik een trage schildklier heb met tpo antistoffen. Gluten en zuivel zouden kunnen bijdragen aan een heftigere reactie van mijn tpo antistoffen waardoor mijn schildklier continu aangevallen wordt. Ik slik medicatie voor mijn schildklier...
Terug
Bovenaan