Zoekresultaten

1. M

Striae (na zwangerschap)

Hallo allemaal, 4 weken geleden ben ik bevallen van een schat van een jongen. Dit is mijn 2e zwangerschap. Bij de 1e weinig last van striae, een heel klein beetje op t einde. Maar nu..? Rond om mijn navel zit ik helemaal vol met striae. Heb in deze zwangerschap heel stom bijna niet gesmeerd...
  2. M

Diarree na bevalling

Hallo allemaal! Inmiddels ben ik 1,5 week geleden bevallen van ons 2e kindje. Eerst had ik veel last van verstopping icm aambeien. Nu heb ik sinds maandag/dinsdag juist veel last van diarree. En dan echt met buikkrampen enz. Na mijn 1e bevalling heb ik hier geen last van gehad. Heb al op...
  3. M

Littekencreme na waterpokken

Hoi! Mijn zoontje zit letterlijk helemaaaal onder de waterpokken. Zeker in z'n gezichtje is het erg. Smeren er nu Kids Clin op en we hebben het ergste inmiddels wel gehad. Er zitten alleen een paar hele vervelende plekjes/korstjes waarvan ik bang ben dat dat straks nog littekens gaan worden...
  4. M

Website voor t-shirt bedrukken?

Hoi! Wij willen volgende week na hopelijk een goede echo het nieuws vertellen dat we in verwachting zijn van ons 2e kindje. Nu zoek ik een leuke site waar je op zeer korte termijn nog een shirt kan kopen/bedrukken. Het liefst eentje met iets van ik ben stoer of ik speel straks niet meer in mijn...
Terug
Bovenaan