Zoekresultaten

1. K

Droomvoeding?? Baby 15 weken

Hallo allemaal,<br />Even een dilemma, onze zoon van 15 weken slaapt nog niet door, wat heel normaal is natuurlijk! Maar.. ik hoor van velen die een droomvoeding geven rond 22:30 en dan doorslapen tot 06:00u. Wij brengen hem rond half 7 op bed en geven in het donker zijn laatste flesje...
  2. K

Opkijken tegen afbouwen inbakeren

Hallo allemaal,<br />Vanaf dat onze zoon twee weken was hebben we hem altijd ingebakerd, hij slaapt hierdoor zoveel beter (veel maaien met de handjes en onrustig) nu is hij morgen 14 weken en dus bijna 4 maand. Wij kijken erg op tegen het afbouwen hiervan. We gebruiken de inbakerdoeken van...
  3. K

Altijd huilen bij slaapjes

Hallo! Onze zoon van 14 weken doet de slaapjes overdag in zijn eigen kamertje oozich heel goed maar iedere x als ik hem in zijn bedje leg gaat hij huilen ( iemand zei dat dit beter wordt maar het is nu al zo’n 5 weken zo) hij huilt dan ong 2/5 minuten en dan valt hij wel in slaap, is dit...
  4. K

Slaapregressie 12 weken?

Beste nachtouders,Na een valse start met overstap op 5 voedingen slaat nu eindelijk de nutrilon pepti aan. Aanstaande woensdag voor provocatietest naar het ziekenhuis. Al heel wat meegemaakt met onze kleine man. Lipbandje en tongriem doorgebrand, osteopaat, fysio. Nu blijkt het toch...
  5. K

Sab simplex aanrader?

Hebben jullie ervaringen met San Simplex? Ons zoontje van 8 weken heeft al twee weken erge krampen.. nu zag ik dit voorbij komen maar wilde toch even weten of er ook ouders zijn die hier ervaring mee hebben
  6. K

8 weken oude baby SLAPEN

Hallo! Een gekke vraag misschien maar onze kleine man valt eigenlijk nooit zelf in slaap, we moeten hem altijd helpen met wiegen of over het hoofdje strelen, liedjes zingen en het wiegje wat heen en weer wiegen voordat hij slaapt. Nu vraag ik mij of of meerdere ouders dit doen? Hij is vrijdag 8...
  7. K

Verborgen reflux welke fles??

Vraagje, we zijn sinds gister overgestapt op kruidvat merk flesvoeding anti reflux. Nu hebben wij de brown fles met de P, 1, en 2 zuigspenen maar de p en 1 komt het niet goed doorheen en de 2 heeft hij te snel leeg. Omdat de voeding dus dikker is wil het er niet goed doorheen.. heeft iemand een...
  8. K

5,5 week oud 4,8 kilo

Een vraag! Onze zoon van 5,5 week krijgt nu al 2 weken 7x120cc 4 scheppen. Nu lijkt hij hiervan niet verzadigd, hij gaat 19:00u op bed en krijgt dan een fles, om 23;00u maken we hem wakker voor de nachtfles, meestal komt hij dan rond 03:00 of 04:00 weer en dan of om 06:00u/08:00u dat is...
  9. K

Baby in slaap savonds

Een vraagje aan alle ouders! Onze kleine man van bijna 5 weken valt eigenlijk bijna nooit zelf in slaap, hierbij moeten wij altijd helpen. Vooral bij het slaapje voor de nacht boven in de co sleeper zijn we soms wel een uur bezig met het bedje wiegen/zingen strelen etc. Nu maakt dit mij soms...
  10. K

Baby 4,5 week begint na nachtvoeding te kreunen/steunen/stinnen

Onze jongeman van 4,5 week begint sinds een week nu na de nachtvoedingen 01:00u en 04/5:00 steeds na de voeding te kreunen stinnen etc. Hij heeft zijn oogjes wel dicht dus ik neem aan dat hij dit dan in zijn slaap doet? Wij slapen er slechter door helaas maar we vroegen ons af of meerdere ouders...
  11. K

Inbakerdoek puckababy piep

Gister de puckababy piep binnen gekregen. We zijn de inbakerdoek van Meyco gewend en daar zitten zijn handjes mooi in verpakt. Nu de puckababy piep voor het eerst gebruikt maar hier zit toch nog best veel ruimte in voor zijn handjes. Hij wordt hier toch wat onrustig van. Nu is mijn vraag, binnen...
  12. K

Slaapritme baby 2 weken oud

Toch even een vraagje aan alle mama’s hier! Op 6 mei voor het eerst moeder geworden van onze kleine Mads! Hij is een heel tevreden ventje. De nachten gaan eigenlijk (denk ik?) best goed. 9 uur laatste flesje, dan komt hij om 12 uur weer, 3 uur, 6 uur en half 9 meestal! Vanaf dan is het altijd de...
  13. K

In de avond/nacht naar bed gaan baby 12 dagen

Een vraagje! Meestal krijgt onze kleine man rond 20:30 zijn laatsje flesje en dan gelijk naar boven in de co sleeper. Nu is het zo dat onze kleine man eigenlijk nooit gelijk in slaap valt in het bedje (ook in de nachten niet) , ik moet de co sleeper eerst wat heen en weer wiegen en eventueel nog...
  14. K

Nub theorie zichtbaar? 13+3

Wie ziet hier iets op deze foto’s? Wij zijn heel benieuwd!??<br />
Terug
Bovenaan