Zoekresultaten

1. G

Bloedverlies

<p><span style="caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap; -webkit-text-size-adjust: auto;"> Ben 2 weken geleden bevallen en had de eerste week al niet veel bloedverlies. De tweede week nog minder, gisteren en vandaag alleen maar spotting...
  2. G

Ineens hogere bloeddruk

<p><span style="caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo sans', Helvetica, Arial, sans-serif; font-size: 14.666666984558105px; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi! </span><br style="margin-top: 0px; caret-color: #43474d; color: #43474d; font-family: 'museo...
  3. G

Wiegje/ledikant

<p><span style="-webkit-text-size-adjust: auto; caret-color: #030303; color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-wrap;">Hi! Dit is mijn eerste zwangerschap dus weet niet echt welke producten aangeraden worden. Ik wilde eerst gaan voor de chicco next2me maar ik zie op...
  4. G

Babyuitzet, help. Tips?

<p>Hi allemaal.    </p><p>Dit is mijn eerste zwangerschap en kom er niet uit met de uitzetlijst. Kunnen de ervaren dames me tips geven over wat je het beste kunt aanschaffen van de volgend producten (dus welke merken/soorten enz):</p><p>–...
  5. G

Vaccinatie twijfel

<p>Hi iedereen! <br /><br /></p><p>momenteel ong 5 mnd zwanger, twijfel ontzettend over de Corona vaccinatie. Ook gezien de besmettelijke variant die zich nu voordoet blijkbaar...</p><p> </p><p>iemand die ervaring heeft met het Corona vaccin...
  6. G

Schilfers tepelhof

<p>Hi! <br /></p><p>ben momenteel 22 weken zwanger en heb sinds kort schilfertjes op mijn tepelhof. Het zit niet op de tepel zelf. <br /><br /></p><p>het zit meer op mijn linkerborst dan op mijn rechter borst. Heeft iemand ihier ook last van gehad...
Terug
Bovenaan