Zoekresultaten

1. L

Zwangerschapsgordels voor in de auto

Hoi hoi 21+4 weken zwanger nu? En al een lekker buikje, nu ben ik toch wat meer aan het rond kijken voor zwangerschapsgordels voor in de auto… Heeft iemand hier ervaring mee?
  2. L

Welke slaapzak kies je??‍♀️

Hallo allemaal<br />Ik ben nu 20+4 zwanger en wij zijn bezig alle spulletjes voor de baby te kopen en hebben al best veel. Nu blijven we een beetje hangen bij het slaapzakje, wij hebben gekozen voor een slaapzak en niet voor een dekentje… maarrr welke slaapzak hebben we nodig? Wat voor...
  3. L

Jeukende tepels

Hoi hoi Hebben jullie ook zo een jeukende tepels? Ben 13 weken en 5 dagen zwanger en heb nu sinds ik denk een week last van jeukende tepels.. was eerst alleen de tepel zelf… maar sinds paar dagen ook de tepelhof? Misschien dat er wat tips zijn die we met elkaar kunnen delen? Wat mij in...
  4. L

Zwanger van eerste kind 29 juni uitgerekend

Hoi hoi Ben inmiddels 13 weken en 3 dagen zwanger en heb eergisteren mijn dertien weken echo gehad, alles was goed en ook de NIPT was goed!!! Heerlijk genieten van het idee dat er een kindje in mijn buik groeit… maar wel heel nieuw allemaal, is mijn eerste zwangerschap :). Bijzondere...
Terug
Bovenaan