Zoekresultaten

1. F

Op reis naar Kreta & Grieks eten

Goedemiddag! Ik heb vorig weekend ontdekt dat ik opnieuw zwanger ben, bloedtest heeft dit ook bevestigd. Echo moet nog ingepland worden. Het is allemaal nog pril, maar ik vertrek komende woensdag met een vriendin naar Kreta en nu vraag ik me af wat ik allemaal kan eten. Kan ik feta eten? En...
  2. F

Geklungel met flessen

Goedemorgen, Ons dochtertje, 14 weken, is altijd een slechte eter geweest. Hierdoor zit ze dan ook onderaan de curve en dit maakt me toch wel wat onzeker met momenten. Sinds een 3 tal weken staat ze volledig op kv en sinds een week zijn we op aanraden van de dokter van 6x120/4 naar 5x150/5 aan...
  3. F

Baby 12 weken drinkt nooit fles leeg.

Hallo. Mijn dochtertje is op deze moment 2,5 maanden oud. Tot voor kort heeft ze uitsluitend borstvoeding gekregen en dit sinds een aantal weken uit een flesje. Sinds vorige week zijn we overgestapt op kunstvoeding. Omdat er een vermoeden is van verborgen reflux werd ons een AR melk...
  4. F

37 weken - bovenbeentje amper gegroeid

Hoi! Ondertusseb 37 weken zwanger hier. Aftellen is begonnen. Baby lag tot vorige week nog stuit en bleek vandaag tijdens de echo gedraaid te zijn en ligt nu met haar hoofdje naar beneden (joepie). Gynaecoloog was tevreden. Enkel met het meten van het bovenbeentje viel het mij op dat dit...
  5. F

Pijnlijke buik

<p>Goedemorgen iedereen,</p><p>Ik heb sinds 2 dagen, een pijnlijke buik. Niet constant, vooral tegen de avond en als ik dan beweeg of adem. Soms gepaard met steekjes.</p><p>Het zijn geen krampen, voelt eerder aan als een verrekking of veel lucht in de buik (heb...
  6. F

11 weken zwanger en plots geen gespannen borsten meer..

<p>Hi iedereen, </p><p>Vandaag ben ik 11+2 zwanger. Op 7 weken en 9 weken een goede echo gehad en een kloppend hartje gezien.</p><p>Vanmorgen merkte ik plots dat mijn borsten minder gespannen zijn, heb mijn vriend eens laten voelen en hij vond dit ook.. Nu maak ik...
  7. F

Even ongerust...

<p>Hoi iedereen, </p><p>Ik ben nu 7+6 zwanger en mag morgen eindelijk voor de eerste echo gaan! Het is ons eerste kindje en ik merk dat ik me over alles zo ongerust maak. </p><p>Wij hebben ook een jonge hond (10 maanden), een vizsla dus tamelijk groot wel, die soms...
  8. F

Uit bed klappen.. Seks tijdens zwangerschap

<p>Goedemorgen dames!</p><p>Ik ben nu 5+3 zwanger, allemaal nog heel pril dus. Het is ook ons eerste kindje, dus het is allemaal super spannend en wat zoeken!</p><p>Sinds ik weet dat ik zwanger ben, had ik wat schrik om opnieuw seks te hebben met mijn vriend. Heb...
  9. F

Steken links onderaan

<p>Goedemorgen! </p><p>Ik heb sinds gisterenavond zowat aan en af steken links onderaan, niet super had maar wel wat zeurend. Was gisterenavond gaan padellen, dus wel wat bewogen. Voor de rest ook wat druk in de onderbuik. </p><p>Ik weet dat dit van alles kan...
  10. F

Hoe overleven tot die eerste echo... :-) Zoveel vragen...

<p>Goedemorgen iedereen, </p><p>Wij weten nu sinds een kleine week dat we een kindje mogen verwachten, allemaal nog heel pril! Het is ook onze eerste zwangerschap en heb dus ook 1001 vragen. Heb het al aan 1 vriendin verteld waar ik wel terecht kan en morgen gaan we het aan...
  11. F

Wat onzeker.. Gaat het de goede kant op?

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif;">Hoi,</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px...
  12. F

Gisteren blij, vandaag onzeker !

<p>Hoi dames, </p><p>Hier ben ik weer. Gisteren door het dolle heen omdat ik een lichtpositieve test in handen had. Sinds dan hebben de onzekerheden het overgenomen en twijfel ik wat of het wel de goede kant op gaat.</p><p>Ik weet niet 100% wanneer mijn NOD is...
  13. F

Zien jullie iets? Test licht positief?

<p>Goedemorgen allemaal, </p><p>Gisterenavond heb ik een zwangerschapstest gedaan van Sensitest (Early extra gevoelig).Tot mijn verbazing zag ik een super licht streepje (denk ik), deze morgen opnieuw getest en precies opnieuw een super licht streepje...
  14. F

De wachtweken...Help, hoe gaan jullie hiermee om?

<p>Goedemorgen iedereen, </p><p>Wij zitten op deze moment in de periode tussen mijn ovulatie (vorig weekend) en mijn NOD.</p><p>In 1 woord stresserend, heb het deze ronde in het begin wel wat kunnen loslaten, maar nu gaat het heel moeilijk.. Mijn humeur wordt er...
  15. F

Kunnen buikspieren trainen (situps) innesteling verhinderen?

<p>Goedemorgen!</p><p>Ik had afgelopen weekend een positieve ovulatietest dus we hebben goed geklust. We hopen dat het deze ronde lukt!</p><p>Nu doe ik elke morgen een work out, die voornamelijk bestaat uit het doen van situps, voor de rechte en schuine...
  16. F

Kan te veel, te veel zijn, of niet?

<p>Goedenavond iedereen, </p><p>Vanmorgen ovulatietest gedaan en deze was positief, we zitten dus in de piek. Gisterenavond en vanmiddag hebben we het al gezellig gemaakt. </p><p>Voldoende of beter meerdere keren per dag? Of zeker morgen nog...
  17. F

Op zoek naar de juiste moment... Beetje onzeker met ovulatietesten

<p>Goedemiddag iedereen, </p><p>Vol goede moed zijn we de volgende ronde begonnen, is nog maar de 2e ronde dus ben soms nog wat onzeker. </p><p>Ik heb nu ovulatietesten gekocht van CB (paarse), deze geven oftewel een lege cirkel aan, een knipperende smiley en een...
  18. F

Streepje op ovulatie tijdens menstruatie?

<p>Hoi iedereen!</p><p>Wij zijn aan onze 2e ronde gestart.</p><p>Heb vorige week donderdag mijn menstruatie doorgekregen en ben gewoon ook vanaf dan beginnen testen om mijn ovulatie te meten. De vorige ronde heb ik deze ook al gebruikt, maar gebruikte toen enkel CB...
  19. F

Op naar de volgende ronde..

<p>Paar dagen was het spannend afwachten, maar vanmorgen is mijn menstruatie dan toch doorgekomen :(. </p><p>Even triestig geweest, maar nu vol goede moed naar de volgende ronde! We zijn komende week toch niet bij elkaar, dus komt wel goed uit dat ik dan nu mijn menstruatie...
  20. F

Kan test nog positief worden?

<p>Goedemorgen, </p><p>Vorige week dinsdagavond gaf CB aan dat mijn ovulatie er zat aan te komen, de smiley bleef woensdag- en donderdagochtend ook nog. Mijn vriend en ik hebben maandagavond, woensdag- en donderdagochtend ook nog, vrijdag was die weg. Dus ik hoopte dat we een...
  21. F

Vroege symptomen of inbeelding?

<p>Goedemorgen, </p><p>Dit is onze eerste ronde, vorige week dinsdag gaf de CB een smiley dus hebben we ons best gedaan. </p><p>Sinds enkele dagen voel ik me niet super, opgeblazen gevoel, drukkend gevoel in de onderbuik en gisteren had ik ook plots last van...
  22. F

Wanneer testen? Wat met hond?

<p>Goedenavond iedereen,</p><p>Ik ben hier nog niet lang :-), maar sinds een paar maanden voelde ik dat mijn kinderwens er was en dat ik liefst direct een baby wilde! Mijn vriend was er op dat moment nog niet helemaal klaar voor. Maar sinds kort hebben we samen de knoop...
Terug
Bovenaan