Zoekresultaten

1. S

Wat mij heeft geholpen om zwanger te worden, ookal had ik maar 3% kans.

<p>Hallo allemaal,</p><p>Elk lichaam is natuurlijk anders maar ik wil graag mijn verhaal met jullie delen, misschien zijn er toch vrouwen die er iets aan hebben.</p><p>Ik ben een tijdje terug gediagnosticeerd met vervroegde overgang waardoor mijn cyclus er...
  2. S

Eindelijk zwanger, maar erg voorzichtig met blij zijn…?

<p>Hi allemaal,</p><p>ik ben op dit moment 2 dagen voor NOD. Ik heb vanmorgen en maandagochtend een test gedaan, zie hieronder de foto… bij beide een licht streepje.</p><p>omdat wij in een fertiliteitstraject zitten ben ik natuurlijk al voorzichtig mega blij dat het...
  3. S

Zou het zijn gelukt?

<p>Hallo allemaal,</p><p> </p><p>Ik heb woensdag 13 een ovitrelle spuit gezet, volgens de gynaecoloog zou ik de 15e de eisprong hebben gehad, en 23e had ik eenmalig lichtroze vloed, ik denk zelf een innestelingsbloeding.</p><p>Heb nu last van flink...
  4. S

eiceldonatie

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi allemaal,</p><p...
  5. S

Follikelmeting

<p>Hi allemaal.</p><p>sinds 2 weken zijn ze mijn cyclus aan t volgen, zonder hormonen.</p><p>ik zit op dag 18 met een follikel van 15 mm. <br /><br /></p><p>op dag 12 was hij 11 mm en op dag 15 was hij 15 mm. de laatste 2 dagen dus niks...
  6. S

Second Opinion in Leuven Belgie

<p>Een paar maanden geleden kregen wij te horen dat onze kinderwens waarschijnlijk nooit in vervulling zou gaan. Ik werd gediagnosticeerd met POF ookwel POI maar in de volksmond : vervroegde overgang...</p><p>Even om een plaatje te schetsen, ik ben 25 jaar. We waren al 15...
  7. S

Vervroegde overgang, toch kans op zwangerschap?

<p>Hallo allemaal,</p><p>een paar maanden heb ik te horen gekregen dat ik in een vervroegde overgang zit (25jaar) en dat mijn kinderwens waarschijnlijk nooit vervuld zal worden.</p><p>Na weken van verdriet, onbegrip, boosheid en somberheid voel ik me eindelijk weer...
Terug
Bovenaan