Zoekresultaten

1. G

Zwanger na miskraam

<p>Ik heb deze morgen mij gewaagt op 10/11 dpo aan een CB digitaal omdat mijn test positief was maar nog heel licht positief ik kon het niet laten om te wachten ik was de onzekerheid zo beu omdat ik wel alle symptomen had en steeds heel vage Tuur streepjes kreeg. <br />En ja hoor hij...
  2. G

Ovulatie testen na miskraam

<p>Dag mama’s </p><p>ik heb vandaag exact 2 weken geleden een miskraam gehad op bijna 6 weken zwangerschap , nu vroeg ik mij af wie er na de miskraam ovulatie testen heeft gebruikt ?</p><p>ik ben er een paar dagen geleden mee gestart omdat ik zag dat je +- 2 weken...
  3. G

Zwanger na miskraam

<p>Ik heb 2mei een miskraam gehad ik heb veel verhalen gelezen dat ze na 2 weken al terug zwanger waren , nu is mijn vraag of je dan bedoeld dat je dan terug een ovulatie had of effectief een positieve test in je handen? Ik heb net een test gedaan om te zien of er nog hcg aanwezig is...
  4. G

Snel zwanger na miskraam

<p>Dag dames</p><p>ik heb maandag een miskraam gehad en vroeg mij af hoe lang bij jullie het bloed verlies heeft geduurd en hoe snel na de miskraam jullie terug zwanger waren , en of jullie dan ook iets gemerkt hebben van de eisprong of ovulatie testen hebben gebruikt</p>
  5. G

Help lage hcg

<p>Dag allemaal </p><p>Ik ben vandaag 4.6 weken zwanger ik heb al 2 dagen buikpijn , nu mocht ik vandaag naar de gynaecoloog voor toch is te kijken wat het kon zijn op de echo was niet echt iets te zien (wat normaal is natuurlijk op die tijd) en hebben ze een hcg en progesteron...
  6. G

Clearblue ovulatie testen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben deze maand de paars CB ovulatie testen gaan gebruiken volgens mijn app zou ik morgen gaan ovuleren , nu ben ik al een paar dagen bezig met de ovulatie testen en normaal als mijn ovulatie morgen is zou die op zen minst gisteren al moeten hoge...
  7. G

11dpo positief of niet?

<p>Ik ben nieuw op deze forum en ik ben vandaag 11dpo kheb al paar dagen dat ik misselijk ben en steken in mijn buik heb nu heb ik vandaag een Kruidvat 2v5 test gedaan en zag een heel licht streepje , ik wil een foto toevoegen maar kan niet vinden hoe</p><p> </p>
Terug
Bovenaan