Zoekresultaten

1. J

trauma van verslaafde ex?

Goedemorgen, Zijn er hier mama's met verslaafde of narcistische exen? De vader van mijn kindje was verslaafd en heeft mij zo intens onzeker gemaakt door alle waarheden te verdraaien en mij overal de schuld van te geven, en ons volledig in de steek te laten keer op keer. Hij had echt twee...
  2. J

Kan deze naam voor een meisje?

Ik vond eerst de naam Lexie heel leuk, maar zit nu al weken met Lennox in mijn hoofd. Alleen komt deze naam echt nauwelijks voor en het is meestal een jongensnaam. Ik wil wel graag een stoere naam voor de kleine meid. Maar is het niet raar/omslachtig? Ik ken hem al van 6 jaar geleden via...
  3. J

.

.
  4. J

Vader erkennen later dan 24 weken zwanger

Wanneer hebben jullie de vader van de baby erkent? Op google staat het liefst voor week 24, maar ik voel me er tot nu toe nog niet goed bij om hem te erkennen, door onze relatie. Zijn er mensen die dit ook bijvoorbeeld in week 35 gedaan hebben? Of vlak na de geboorte?
  5. J

Weightlifting tijdens zwangerschap

Hoi allemaal,<br />Ik doe al jaren 3x per week fitness inclusief CrossFit/weightlifting oefeningen. Momenteel ben ik 17 weken zwanger en ik sport nog als voorheen. Ik volg gewoon m’n lichaam en of het goed voelt voor me.<br />Nu zei iemand tegen mij dat ik absoluut moet minderen. Dat...
  6. J

Prille relatie, zwanger, depri gevoelens

Hoi allemaal,<br />Ik ben na één maand al zwanger geraakt van mijn partner en ik ben toen eigenlijk gelijk bij hem ingetrokken. Ik heb altijd heel graag kinderen gewild, maar toen ik de positieve test in handen had was ik er niet echt blij mee. Mijn vriend vond het gelukkig wel leuk.We...
Terug
Bovenaan