Zoekresultaten

1. G

Schrik voor potje

Hallo, Ons zoontje wordt in augustus 3 jaar. We willen graag ons zoontje zindelijk krijgen en hebben al bijna een jaar een potje staan in huis. In september heeft hij 1x pipi en kaka gedaan op het potje en sindsdien wil hij niet meer op het potje gaan zitten. We dringen helemaal niets op omdat...
  2. G

Bedomrander?

Hallo, Ons dochtertje is net 3 maanden en gekend als een wervelwind in bed. Toen ze 1 week oud was, draaide ze zich al 180 graden in bed. Omdat ze zoveel draait was ze snel te groot voor de wieg want ze kwam de laatste tijd telkens vast te zitten bij het draaien waardoor ze wakker werd. Sinds...
  3. G

4 flesvoedingen

Hallo, Mijn zoontje is op 09/01 vijf maanden oud. Sinds een maand krijgt hij excl. flesvoeding, 5 voedingen per dag (6u30-10u30-14u30-18u30-tss 23u en 00u). Voor deze nachtvoeding werd hij altijd zelf wakker. Echter deze nacht sliep hij door!! Hij sliep van 19u-5u30, we hebben hem ook niet...
  4. G

Dutjes overdag

Hallo, Ik heb een zoontje van bijna 12 weken oud. De dutjes overdag gaan zeer moeizaam. Sommige dagen slaapt hij slechts 2uurtjes in totaal (tussen 8u-19u). Ik houd rekening met de max. wakkertijden, entertain hem wanneer hij wakker is,... Maar hij wil overdag zeer moeilijk in slaap vallen. Dit...
  5. G

Autostoel die meegroeit of maxi-cosi?

<p>Hallo,</p><p>Mijn vriend en ik verwachten in augustus ons eerste kindje. We zijn volop bezig met de babyuitzet waaronder ook het autostoeltje. Ons eerste idee was een autostoel te kopen die meegroeit. Zo heb ik de 'Maxi cosi, Emerald' gevonden. Heeft iemand hier ervaringen...
Terug
Bovenaan