Zoekresultaten

1. G

Niet praten

Bij ons thuis zijn er rond om de spraak ontwikkeling van mijn kind nog al veel meningen , Mijn kind word in mei 3 nu spreekt hij wel wat alleen gebrekkig het is tot nu toe (nana) banaan (raja) ranja , papa kijk en mama kijk opa oma kan hij ook uit spreken . Maar nu is er laatst de dicussie...
  2. G

Agressief gedrag

Wat kan ik doen tegen het slaan bijten haren trekken en trappen. Mijn kindje is nu bijna 2 jaar overal waar hij komt is hij super lief en dat hoor ik altijd zodra ik hem ophaal is het huilen schreeuwen en bij vooral slaan en trappen , eenmaal thuis blijft dit doorgaan hij is rustig aan het...
  3. G

Dingen ondernemen

Mijn man en ik hebben een zoon die 2 jaar wordt nu is het zo dat ik alles alleen moet doen en doe ( en dat vind ik niet erg ) Maar als het gaat om naar dingen toe te gaan met de kleine en dingen te doen naar balorig of een speeltuin vind ik dit vervelend niet voor mij maar voor mijn zoontje...
  4. G

Schoonmoeder oppassen

Hallo allemaal Ik weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan en zoek daarom naar tips of dergelijke, Mijn kindje is nu 16 maanden oud en vanaf begin af aan past schoonmoeder wel eens een dagje op of een gedeelte van de dag, ze is er vanaf begin af aan altijd al geweest super lief , alleen...
Terug
Bovenaan