Zoekresultaten

1. G

Plak baby medestanders

Hoi! Ik heb eigenlijk geen vraag of zo, ik zoek alleen ouders die hetzelfde hebben als wij omdat ik merk dat er niemand in mijn omgeving is die dit heeft. Onze zoon is net een maand oud en slaapt ‘‘s nachts fantastisch. Alleen overdag is het onmogelijke hem ook maar 5 minuten in een wipstoel...
  2. G

10 weken van 6 naar 5 voedingen?

Dag! Onze kleine is 10 weken en bijna 5 kilo. Ze krijgt nu 6 voedingen per dag en zodra ze 5 kilo is wil ik kijken of het lukt van 6 naar 5 voedingen te gaan. Ze krijgt nu Flesjes 120 ml 4 schepjes. Ze wordt altijd wakker rond 17 uur, krijgt om half 6 voeding, slaapt dan van half 7 tot 8...
  3. G

Hulp nodig avonden 7 weke

Hoi! Onze kleine is 7 weken oud en wil savonds, tussen 18 uur en 00 uur niet slapen. Ze krijgt voeding om 18, 21 en 00 uur en tussen die voedingen slaapt ze mss maximaal 30 minuten tot een uurtje. Heeft iemand hier ervaring mee hoe we ervoor kunnen zorgen dat ze iig na haar flesje van 18 uur...
  4. G

Tips voedingschema (6 weken)

Dag allemaal! Wij hebben een klein meisje van nu 6 weken. Was bij de geboorte 2,9 kilo en intussen over de 4,3 kilo. Ze is dol op slapen en ze is heel zelden wakker geworden voor een voeding. Intussen is mijn schema als volgt: 7, 11, 15, 18, 21 en 00. Ze komt af en toe midden in de nacht voor...
  5. G

Overdag slapen

Hi! Onze baby van 3,5 weken is nu niet meer van voeding tot voeding aan het slapen en ik moet haar dus gaan leren in slaap te vallen. Hoe het nu gaat is, ik maak haar wakker voor een voeding, verschoon haar en dan aan de borst. Daarna moet ik haar even rechtop houden anders komt alles er weer...
Terug
Bovenaan