Zoekresultaten

1. G

Baby 6 mnd dutjes overdag

Mijn dochter van 6 maanden heeft moeite met de dutjes overdag. Zodra ik haar op bed leg begint ze te huilen. Ik moet haar speen in haar mond houden en dan stopt ze na een paar minuten met huilen en valt uiteindelijk in slaap. Weglopen en laten huilen heeft echt geen zin, ze raakt dan overstuur...
  2. G

Baby huilt overdag heel veel

Hallo, mijn baby van 7,5 week oud huilt nu sinds een week heel veel overdag. Ze krijgt haar fles en begint soms na een kwartier, soms na een uur, ontroostbaar te huilen. Na lang troosten en wiegen valt ze uiteindelijk in slaap in de draagzak of op schoot. We geven haar al forte voeding, 6x 120...
  3. G

Vanaf wanneer baby overdag in bed slapen

Kan iemand mij vertellen vanaf wanneer je een baby in zijn eigen bedje 'moet' laten slapen overdag? Mijn 6 weken oude baby slaapt nu alleen nog maar bij mij in de draagzak of op schoot... Ik ben benieuwd vanaf wanneer jullie proberen om hem overdag in bed te laten slapen? En hoe vaak per dag, na...
  4. G

Baby heeft ene dag meer honger dan andere

Mijn baby (5 weken) lijkt de ene dag heel veel honger te hebben. De andere dagen veel minder. Ik ben bekend met regeldagen, maar dit gebeurt zo'n 2 of 3 dagen per week. Kan iemand mij advies geven? Moet ik hieraan toegeven?
  5. G

Overdag slaapjes alleen op schoot

Mijn dochter van 5 weken wil overdag alleen maar op schoot slapen. Zodra ik haar in de box of nestje leg, begint ze na een paar minuutjes of meteen te huilen. Is dit normaal voor deze leeftijd?
  6. G

Baby opeens onrustig na nachtvoeding

Mijn dochter (5 weken) sliep altijd goed, ze kreeg de laatste fles rond 21.30 en sliep dan tot 07.00 met 1 nachtvoeding rond 03.00. Ze ging ook altijd uit zichzelf slapen als we haar in bed legde zonder te huilen. Nu heeft ze opeens een paar dagen dat ze na de nachtvoeding niet meer wil slapen...
Terug
Bovenaan