Zoekresultaten

1. I

2 verschillende testen 2 lichte streepjes

Vandaag, 9 juli, kreeg ik in de middag een gevoel dat ik moest testen. Vandaag had mijn menstruatie moeten beginnen maar niet gebeurt. Nu heb ik getest op 2 verschillende tijden met 2 verschillende soorten zwangerschaps testen en kreeg bij beide een licht streepje te zien. Ik wil heel blij...
  2. I

Ervaring met bloedverdunners ?

Hoi allemaal, Mijn partner en ik proberen zwanger te worden. Nu bem ik benieuwd of er dames zijn die bloedverdunners gebruiken? Ik gebruik bloedverdunners (na centrale longembolie en daarna een trombose been) dit moet ik m'n hele leven gebruiken. Nu heb ik verschillende vragen...
  3. I

2 dagen over tijd en negatieve test

Hallo allemaal, Misschien moet ik het gewoon even van mij afschrijven. Al maanden lang een gewone cyclus van 28 dagen. En vorige maand samen besloten echt te gaan proberen om zwanger te raken. Wel ben ik al een jaar van de anticonceptie af. En nu had maandag mijn menstruatie moeten starten...
  4. I

Angst dat het niet lukt

Hoi allemaal, Ergens hoop je dat mensen je snappen maar ergens ook weer niet want leuk is het echt niet. Ik (30) en mijn partner (32) hebben besloten om aan kinderen te beginnen. (Een wens die ik al vanaf mijn 20ste had) Vorige jaar heb ik op de IC gelegen met een centrale longembolie en...
Terug
Bovenaan