Zoekresultaten

1. F

PCOS en corona

Goedemorgen forumleden, Ik heb al jaren te kampen met PCOS. Ik heb me netjes laten vaccineren tegen corona. Toch heb ik 2x corona gehad. Ik ben daar behoorlijk ziek van geweest. Het gekke is, sinds mijn eerste besmetting is mijn cyclus weer op gang. Jaren had ik geen last van maandelijks...
  2. F

Vreemd gegaan

Om te beginnen, ik hoop dat iedereen het respectvol wil houden. Het is namelijk een onderwerp dat nogal gevoelig ligt bij mij. Afgelopen 1 april nam een ex van mij na 20 jaar uit het niets contact met me op. Toen ik zin berichtje zag schrok ik me kapot. Oud zeer kwam direct boven en ik voelde...
  3. F

Scheiden of blijven

Ik zit met een groot dilemma. Afgelopen april ben ik vreemd gegaan. Hierna heb ik bij mijn man aangegeven dat ik van hem wilde scheiden. Mijn man noemde mij dom en naïef. Een maand geleden heeft mij aangemeld bij de crisisdienst van de GGZ. Hij zei dat ik een psycho ben. Sindsdien verblijf ik...
  4. F

Kinderwens, maar te oud?

Hallo allemaal, Ik heb altijd graag kinderen gewild. Op mijn 33e ben ik bevallen van mijn zoontje. Mijn partner heeft zich daarna laten steriliseren. Ik had me bij zijn wens neer gelegd. Inmiddels lig ik in scheiding en speelt mijn kinderwens weer als een gek op. Ik ben nu alleen een stuk...
  5. F

Morgen echo

Hallo, Ik ben heel pril zwanger, maar heb ontzettend veel klachten. Morgen krijg ik mijn eerste echo bij de verloskundige. Ik vind het lastig om mijn klachten ter sprake te brengen. Ze doen mij herinneren aan mijn vorige zwangerschap en die is niet zo goed afgelopen. Vanochtend heb ik...
  6. F

Bijzonder verhaal / hulp gezocht

Beste Ouders van Nu, beste DPG media, Graag wil ik jullie aandacht vragen voor het volgende verhaal. Het is de situatie waar ik nu in zit. Als kind zijnde heb ik heel veel nare dingen meegemaakt. Hier hebben mijn ouders nooit iets mee gedaan, ze zeiden altijd dat ik het over mezelf af riep...
  7. F

Uitjes met kinderen omgeving Zwolle

Hallo allemaal, Ik verhuis binnenkort naar de omgeving Zwolle. Nu ben ik daar nog niet zo heel erg bekend (ja, van 20 jaar geleden vooral, maar er is zoveel veranderd), dus ik vroeg me af of iemand tips of leuke uitjes weet om daar met de kinderen te doen? Ik heb zelf Dinoland al gevonden...
  8. F

Ervaringen gezocht SO school Zwolle

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe school voor mijn zoontje in Zwolle of omgeving. Hij is bijna 8 jaar oud, maar heeft een verstandelijke beperking en autisme. Ik ben hierdoor op zoek naar een fijne SO school, en als het even kan een waar ook direct VSO...
  9. F

Roerige periode

Hallo allemaal, Ik heb nogal een roerige periode achter de rug. Weken lang heb ik doorgebracht in mijn auto. Mijn zoontje zei dat we het eeuwige geluk zouden vinden bij letters waarop hij kon spelen. Dagen lang heb ik daar doorgebracht, spelend met hem, of alleen, denkend aan het nieuwe geluk...
Terug
Bovenaan