Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi hoihet kan ook zijn dat je weer ongesteld gaat worden, dan kan je ook een ‘dipje’ krijgen. Gewoon door blijven voeden en je geen zorgen maken bij voldoende plasluiers van je kleintje:)lege borsten betekenen niet perse dat je te weinig melk hebt. Misschien heeft je dochter een sprongetje? En...
Ik heb wel eens gelezen dat kindjes vaak om die tijd wakker worden omdat dat het meest koude moment van de nacht is. Een extra dekentje naast de andere tips is dus ook misschien het proberen waard?
succes, ik weet hoe slopend het is;)..
Wij hebben ook de 2 wayfix base (via marktplaats) en de maxi cosi pebble plus. Voor de kinderwagen ( joolz) hebben we adapters zodat demaxi cosi ook op de wagen kan.
het loont zeker om marktplaats in de gaten te houden voor de base! Wij hebben er ook 2 en zijn er superblij mee.
Hier ook een hele wakkere en alerte baby. Alleen slaapjes op ons en ook zodra we hem weg wilde leggen (of er alleen al aan dachten!) werd ie wakker;)
we merkte dat hij gewoon heel dicht bij ons wilde zijn en dan wel kon slapen. Wij zijn dan ook vrij snel met de draagdoek begonnen en daarin was...
Ik zou ook de natte luiers even in de gaten houden, omdat je aangeeft dat hij niet zo goed drinkt.
En bij twijfel kan je altijd even bellen voor advies.
Klopt, tussen de 6 en 8 weken vindt de meeste onrust/ huilen plaats, daarna wordt het weer minder.
De draagdoek en wandelenmet de wagen heeft hier veel geholpen.
Zielig om te zien bij die kleintjes he:(