Zoekresultaten

1. L

Mama’s (to be) omgeving Maastricht

Hier ook een jonge mama uit Maastricht. 25 jaar en een zoontje van bijna 1,5☺️
  2. L

Afgebroken bevruchting? Let op, foto!!

Het is nu wel wat heviger aan t bloeden en wat donkerder van kleur, dus denk helaas toch mijn menstruatie. Ik heb nog steeds geen menstruatiekram
  3. L

Afgebroken bevruchting? Let op, foto!!

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); color: rgba(0, 0, 0, 0.901961); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hi iedereen, ik had...
  4. L

Zwanger of niet?

Zo bizar, als ik nu zwanger zou zijn, dan ben ik op precies dezelfde datum uitgerekend als de uitgerekende datum van mijn zoontje in 2018?
  5. L

Zwanger of niet?

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben mezelf helemaal gek aan het maken en wil echt zekerheid, haha! Nu ben ik aan het twijfelen om een nieuwe test te halen en te testen met ochtendurine. Of is het beter om nog een weekje te wachten? Ik ben gewoon zooo nieuwsgierig! 
  6. L

3 maanden en een tandje?

Hebben wij ook gehad met ons zoontje. Geen zorgen, de tandjes komen vanzelf wel. Als je dochtertje erg last heeft van haar tandjes zou je een koelbijtring kunnen geven en druppeltjes chamodent van VSM. 
  7. L

Zwanger of niet?

Oke nog maar een keertje dan:
  8. L

Zwanger of niet?

Ik zie dat de foto er niet bij staat: 
  9. L

Zwanger of niet?

<p>Hi iedereen, gisteren zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden. Normaal gesproken heb ik de dag van te voren al buikkrampen en begint de pijn in mn onderrug. Nu bleef dit uit en heb ik een test gedaan. Ik was niet zeker van t resultaat dus ben er een beetje in doorgeslagen en heb nog 3...
Terug
Bovenaan