Zoekresultaten

1. B

Mijn verhaal over het syndroom van Asherman

Hoi, ik heb ook het Asherman Syndroom, was aan het zoeken naar "verhalen".  Hoe is het jou vergaan na het verwijderen van je koperspiraal?  groetjes Birgit
  2. B

Geplande keizersnede

Hoi, het was bij mij geen geplande keizersnede. Vorig jaar juli is mijn dochter middels keizersnede geboren.  Ik zag heel erg op tegen de ruggenprik maar dat is me 100% meegevallen!!  Ik merkte wel dat ze “bezig” waren maar voelde geen pijn. Toen Mn dochter er bijna uitgehaald werd kon ik via...
  3. B

Uitgerekend in feb 2020. Wie wilt een gezellige groep maken?

Nee het is een geheime groep. Je kan wel de andere groepsleden zien. 
  4. B

Uitgerekend in feb 2020. Wie wilt een gezellige groep maken?

Hoi. Dit is de link voor fb pagina   https://m.facebook.com/groups/1386369901527920?ref=share
  5. B

GBP (maagverkleining)

Bedankt voor jullie reacties. 
  6. B

GBP (maagverkleining)

En ben dus eigenlijk benieuwd naar jullie ervaringen, waar je tegenaan loopt.  Zelf heb ik sneller last van dumping klachten, vorige zwangerschap vooor bij een diëtiste gelopen.
  7. B

GBP (maagverkleining)

<p>Goedemorgen,</p><p>Ik ben nu aantal weken zwanger van de 2de. 7 jaar geleden heb ik een gastric bypass gehad. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik al rondgekeken op het forum of ik er iets over tegen kwam. Maar helaas.</p><p>Nu ben ik dus benieuwd of er meer...
  8. B

Plusje?

Op een gegeven moment begin je toch te twijfelen ? bedankt voor de snelle reacties!  Straks m’n man verrassen ?
  9. B

Plusje?

10. B

Plusje?

11. B

Plusje?

Moet even kijken. Volgens mij nu weer niet.  Hoe voegen jullie een foto toe? 
  12. B

Plusje?

13. B

Plusje?

<p></p><p>Is dat streepje altijd te zien?</p><p>is dit nu een plus of wil ik dat graag zien? </p><p> </p><p> </p>
  14. B

3 of toch 5 weken?

Hcg laten prikken en die was weer gedaald tot
  15. B

3 of toch 5 weken?

:D Dankje. Jij ook gefeleciteerd zag ik!! Voor ons de eerste, vind het allemaal wel erg spannend. Zeker omdat de laatste keer misging.  Geniet ervan en fijne vakantie alvast
  16. B

3 of toch 5 weken?

Dank voor je snelle reactie :)
  17. B

3 of toch 5 weken?

Goedemorgen, 8 juli heb ik een miskraam gehad bij 6 weken. Sindsdien geen menstruatie meer gehad. Van de week heb ik toch maar getest en de Clear blue gaf 2-3 weken aan. Nu heb ik voor 18 sept een "7" weken echo staan. Mijn vraag: klopt het wel dat het nu 2-3wkn is? Want normaal ga je uit van...
Terug
Bovenaan