Zoekresultaten

1. X

Audiologisch centrum, iemand ervaring?

<p>Hallo, </p><p>De titel zegt het al, wie heeft er wel eens te maken gehad met een doorverwijzing naar een audiologisch centrum? </p><p>Ik zou graag willen weten wat voor testen ze hier allemaal doen, wat jullie ervaring hiermee was en wat voor dingen er uit zijn...
  2. X

19 maand en nog niet praten

<p>Goedemorgen. </p><p>Ons zoontje is nu 19 maand oud maar praat nog vrijwel niet. Wel wat in zijn eigen taaltje maar woorden komen er nog niet echt uit. Hij begrijpt wel best veel. </p><p>Iemand ervaring mee? En wanneer kwam het bij jullie kindje op gang? </p>
  3. X

Tips draagzak kindje van 1 jaar

Wat een goede tip om er 1 te huren! Hiervan had ik eigenlijk nog nooit gehoord, dus ga me er eens in verdiepen. 
  4. X

Tips draagzak kindje van 1 jaar

<p>Hoi allemaal! </p><p>Wij gaan binnenkort voor het eerst vliegen met ons kindje. Hij is dan 16 maand. Ik wil graag een draagzak aanschaffen voor als we weg zijn en hij heeft geen zin meer om in de buggy te zitten. Iemand goede tips? </p>
  5. X

1 jaar wat als ontbijt + wat op brood

<p>Goedemorgen! </p><p>Ons kindje is 1 jaar en was wel eens benieuwd wat jullie kindjes eten/aten toen ze 1 waren als ontbijt. </p><p>En wat krijgen ze bijvoorbeeld smiddags op brood? Ons kindje krijgt alleen nog boter op brood omdat hij op brood niet alles lekker...
  6. X

Wanneer ging berg over bij jullie kindjes?

Ons zoontje is net 1 jaar geworden en heeft het nog steeds op zijn hoofd. 
  7. X

Goede luier ‘s nachts

Ons zoontje had dat ook met pampers. Ik gebruik sindsdien de Kruidvat luiers.
  8. X

Schema 11 maanden

Ons schema zag er trouwens zo uit: Rond 8 uur fles 150 cc waarvan hij 50 tot 70 laat staan Half 10 fruit  10 uur/half 11 slapen 12 uur fles 150 cc en broodje met boter 2 uur een gepofte maisstick Half 3 ongeveer slapen 4 uur fles 150 cc 5 uur/Half 6 warm eten meestal half potje en toetje 8 uur...
  9. X

Schema 11 maanden

<p>Hallo allemaal </p><p>Hoe ziet/zag jullie dagschema eruit bij 11 maanden? Hoeveel flesvoeding krijgen jullie kindjes nog? Hoeveel slapen ze nog?</p><p>Ik ben zelf een beetje zoekende naar een goed schema voor onze kleine met eten en slapen. Hij slaapt de laatste...
  10. X

Welke autostoel: Maxi cosi tobi of britax romer ll

Wij hebben toevallig ook net 1 gekocht en twijfelden ook tussen een britax en maxi cosi. Wij hebben voor de britax gekozen omdat ze de maxi cosi al een aantal keer terug hadden gekregen omdat de gordel waarmee je de autostoel vast zet na een tijdje losser trilt dus je moet hem vaak weer strakker...
  11. X

Bevalling inleiden

Hoi. Ik ben ook ingeleid en heb savonds een ballon gekregen en zou de volgende dag ingeleid worden. Dit kon echter nog niet omdat ik nog niet voldoende ontsluiting had om de weeën op te wekken. De ballon is toen opnieuw geplaatst en smiddags had ik voldoende ontsluiting en zijn mijn vliezen...
  12. X

Fles eraf?

Goedemorgen. Bij ons consultatiebureau gaven ze aan dat kindjes vanaf 6 maanden rond de 600 á 700 ml melk nodig hebben. En dat ouders vaak tussen de 6 en 9 maanden overgaan van 4 naar 3 voedingen mits het kindje de flessen goed drinkt. Ik zou het flesje van na de middag er gewoon afhalen dan. ...
  13. X

Droge huid

Ik lees ook even mee. Ons zoontje heeft ook een hele droge huid en eczeem. Heeft ook dezelfde zalf als jou gekregen maar hielp bij hem ook niet. Hij heeft uiteindelijk toch een hormoonzalf gekregen om het onder controle te krijgen. Maar dat wil ik ook niet teveel gebruiken. Ik kreeg nog als tip...
  14. X

Zwangerschapsdiabetes

Waarschijnlijk krijg je gewoon van de diabetes verpleegkundige een apparaatje in huis waarmee je zelf je suiker nuchter en na de maaltijden in de gaten moet houden en dit bespreek je dan met de diabetes verpleegkundige. Tenminste dat was bij mij zo. Als je al rekening houd met weinig suiker eten...
  15. X

Voedingsschema 5,5 maand

Hij groeit verder prima, zit net onder gemiddelde maar groeit mooi met de lijn mee. Dus we gaan het maar gewoon proberen een aantal dagen! Ben altijd zo bang dat hij dan niet genoeg binnenkrijgt, mama-gevoel he haha. 
  16. X

Voedingsschema 5,5 maand

<p>Hallo allemaal. </p><p>Ons zoontje is 5,5 maand oud en zit nu qua voeding op 5x 150cc. Het is geen beste drinker, smorgens laat hij standaard tussen de 50 en 80 cc staan. Overdag drinkt hij hem vaak wel leeg en savonds drinkt hij vaak 1 van de 2 flessen ook niet leeg en laat...
  17. X

Baby 5 weken vervoeren

Wij hadden dan daar over heen een voetenzak
  18. X

Baby 5 weken vervoeren

Onder de billen, zodat hij wat rechter lag
  19. X

Baby 5 weken vervoeren

Ons zoontje was best klein toen hij werd geboren en zakte toen ook helemaal in elkaar in de maxi cosi. In het ziekenhuis gaf de verpleegkundige als advies om er een opgerolde handdoek of knuffel er in te leggen en hij zat er gelijk veel beter in. Dit hebben wij best een poos erin gehad.
  20. X

contacten gezocht zuid-midden Drenthe

Wat grappig zoveel mensen uit de buurt. Ik heb zelf ook altijd in Coevorden gewoont. Ben 26 en heb een zoontje van ruim 4 maand
  21. X

Baby weigert flesje

Fijn dat ze weer wat meer drinkt! Graag gedaan en succee! ?
  22. X

Baby weigert flesje

De 1-2-3 speen zou je inderdaad ook kunnen proberen. Heb ik geen ervaring mee, mij lijkt het best lastig te gebruiken. 
  23. X

Baby weigert flesje

Wij gebruikten toen gewoon speen maat s op de fles. Maar sit ging na een tijdje ook te langsaam vandaar dat wij naar speen m zijn gegaan. Ja dat zou je inderdaad denken dat dat dan beter zou moeten gaan. Ik heb laatst de dr brown fles ook weer eens uit de kast gehaald omdat ons zoontje nu soms...
  24. X

Baby weigert flesje

Hoii! Wij hadden dit in het begin ook met ons zoontje en zijn toen overgestapt van een dr brown fles naar een difrax fles. Ons zoontje moest teveel moeite doen om te drinken uit de dr brown fles, en ook het zelfde met de avent fles. Hij is nu 3 maand en drinkt het beste uit de difrax fles en dan...
  25. X

35 weken en groeiachterstand

Succes nog ff! Komt vast goed!
  26. X

@larissaelina Ik ben mijn hele zwangerschap vrijwel niet aangekomen en onze kleine heeft altijd netjes op gewicht gezeten tot aan de 36 weken. Met 33 weken heb ik nog een groeiecho gehad. 
  27. X

Hoi. Bij mij was ook zwangerschapssuiker geconstateerd met 28 weken. Ik heb het ook met mijn eetgewoontes onder controle weten te houden.  Met 36 weken kwamen ze er bij mij ook achter dan mijn kindje niet meer goed groeide. Daarna een aantal keer voor controle geweest de week erop en...
  28. X

Ervaring zwangerschapsdiabetes

Hallo, Ik ben inmiddels 35 weken zwanger, en vanaf week 28 is er bij mij zwangerschapsdiabetes geconstateerd. Niet in een hele extreme vorm en heb niet veel hoeven te veranderen aan mijn eetgewoontes want mijn waardes bleven altijd netjes binnen de "lijntjes". Nu de laatste dagen zijn er een...
Terug
Bovenaan